Néhány apró újdonság is belefért

Az ID.4 GTX formatervezése hangsúlyozza a jármű különleges karakterét, a vezetési élmény és a robusztus megjelenés kombinációját. A jól ismert fénycsíkot erőteljes és dinamikus elemekkel kombinálták – ilyen például a nappali menetfényt alkotó három méhsejt alakú elem, amelyek még álló helyzetben is sportos jelleget kölcsönöznek a járműnek, ugyanakkor kapcsolódnak a Golf GTI-hez is. Az újratervezett lökhárító és az X-et formázó féklámpával szerelt 3D LED-es hátsó lámpák vonzzák a tekintetet a jármű hátulján.

A járművezetőt az egyedülálló kiterjesztett valóság alapú Head-up-Display, valamint az átfogó asszisztensrendszerek segítik

A jármű színe dominánsabb, mint a hátsókerék-hajtású modellek esetén. A tető és a hátsó spoiler fekete, a tetőkereten végigfutó sáv magasfényű antracit. A belső tér ugyancsak új színkoncepcióval mutatkozik be. A műszerfal felső része és az ajtók műbőr betétei a fenntarthatóságot jelképező sötétkékes X-Blue árnyalatban pompáznak. A piros kontrasztvarrás – a sportosság és az erő klasszikus szimbóluma – itt is és az üléseken is hangsúlyos. A GTX logó megjelenik a kormánykeréken, a küszöbléceken és – perforálva – az első üléstámlák felső részén.

2021 nyarán érkezik a Volkswagen ID.4 GTX

Az új GTX termékmárkával az ID. család és így az ACCELERATE vállalati stratégia is új csúcsokat tud meghódítani. A Volkswagen így a fenntartható és elektromos mobilitás legkeresettebb márkájává akar válni. A cél az, hogy 2030-ra az elektromos járművek eladásának aránya Európában elérje a 70 százalékot. A Volkswagen 2050-re klímasemlegessé akar válni; 2025-ig mintegy 16 milliárd eurót fektet az e-mobilitásba, a hibridizációba és a digitalizációba.

 

A Volkswagen ID.4 GTX-nek Németországban 50 415 euró az alapára, amelyre ügyfeleink (nettó) 7500 eurós támogatást igényelhetnek

Az elektromos Volkswagen modellek közül mi már kipróbáltuk az ID.3-at, itt elolvashatod, mi volt az a 10 dolog, ami elbővölt minket az autóban. További VW híreket pedig itt találsz:

Képek: VW Newsroom

  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
1
2