Augusztustól már Magyarországon is rendelhető az 508 PSE, ami Peugeot valaha gyártott legerősebb szériamodellje. A Peugeot PSE nem csak a sportosságot és csúcstechnológiát ötvözi, de bevezeti az úgynevezett felelős teljesítmény fogalmát, azaz a Neo-Performance-ot. Az új hibrid sportmodell ugyanis rekord alacsony károsanyag-kibocsátással rendelkezik. Az 508 PSE jellegzetes megkülönböztetőjegye stílusosan a három kriptonitzöld oroszlánkarom. Tipp: Mutatósabb és kívánatosabb lett a ráncfelvarrott Peugeot 3008, egy plug-in hibridet teszteltünk
Az új 508 Peugeot Sport Engineered
A külső design egyszerre különleges és visszafogott, a tervezők lakkfekete és kriptonitzöld elemekkel, karosszéria szélesítésekkel és légterelőkkel dobták fel az 508 eleve látványos külsejét. A Peugeot 508 PSE motorjának összteljesítménye 360 LE, össznyomatéka pedig 520 Nm, köszönhetően a belsőégésű és az elektromos meghajtás együttműködésének. Utóbbi jelentősen hozzájárul az autó robbanékonyságához. Az új modell 5,2 másodperc alatt gyorsul 0-ról 100-ra, végsebessége, elektromos ráhajtással 250 km/h.
A választható futóműbeállításoknak és a különböző testreszabható üzemmódoknak köszönhetően az 508 PSE sportos menettulajdonságainak ellenére egy hétköznapokon is jól használható, kényelmes és praktikus jármű.
A kriptonitzöld elemek teszik ellenállhatatlanná
A vezető összesen öt vezetési mód közül választhat a középkonzolon található gomb segítségével:
- Electric: a 100%-ban elektromos üzemmód élvezetes velejárói a tökéletes csend, a 42 km-es hatótáv (WLTP), a szabad behajtás a korlátozott forgalmú városi zónákba és a csak az elektromos motoroknál tapasztalható hihetetlen gyorsulás, mindezt 0 és 140 km/h sebesség között.
- Comfort: egyfajta köztes üzemmód, puha futóműbeállításokkal, az igazán kényelmes autózás jegyében.
- Hybrid: a rendszer helyzettől függően automatikusan vált a belsőégésű és az elektromos motor között, mindig az optimális fogyasztást tartva szem előtt.
- Sport: a 360 lóerő maximális kihasználása, remek vezetési élmény! Ez a vezetési mód a kormányzást, a futóművet, a gázpedál viselkedését és a motor működésének kijelzését egyaránt vezérli. A belsőégésű motor folyamatosan tölti az elektromos motor akkumulátorát, hogy a maximális teljesítmény minden pillanatban rendelkezésre álljon.
- 4WD: maximális motorerő rossz tapadási viszonyok között is.
Ez is érdekelhet: Alonso a Drive Me Baby-nek: „A nők is lehetnek olyan kiváló versenypilóták, mint a férfiak”
A következő oldalon bepillanthatsz az új Peugeot 508 PSE utasterébe.
Modern, kényelmes és sportos
A különleges Peugeot i-Cockpit utastér különlegessége a PSE modelleket megkülönböztető kriptonitzöld díszcsík és a magasra helyezett digitális műszeregység. A kijelző és a 10 hüvelykes HD központi képernyő grafikájában szintén feltűnik a modellcsalád különleges logója. A komfort-fit ülések bőr, 3D szövet és Alcantara vegyes kárpitozással készültek. Az utastér egészében fekete és kriptonitzöld díszvarrásokat találunk. Tipp: Megérkezett az első Lamborghini-Tecnomar luxusjacht, íme a 4000 lóerős szörnyeteg
A négykerék-meghajtás mellett az 508 PSE a márka palettáján szereplő minden olyan egyéb vezetést segítő rendszerrel elérhető, amelyek az utazás biztonságát szolgálják: night vision, adaptív tempomat Stop & Go funkcióval, sávtartó automatika, automata vészfék, stb.
A töltési lehetőségek a mindennapi élet minden lehetséges szituációjához rugalmasan alkalmazkodnak. Az új Peugeot 508 PSE szabványos hálózati csatlakozóval is tölthető, amivel kevesebb mint 7 óra alatt (10 A) ismét használatra készen áll. A töltési idő csökkenthető, 16 amperes csatlakozóval 4 óra, míg 32 amperes Wall Box segítségével kevesebb mint 2 óra alatt van száz százalékon.
Az új 508 Peugeot Sport Engineered háromféle fényezéssel kapható: Sélénium szürke, Perla Nera fekete és gyöngyházfehér. Az újdonság augusztustól Magyarországon is rendelhető.
Az alábbi cikkek is érdekelhetnek: