Kezdőlap Autók Hírek Sztárokkal és rózsaszín XC40-nel szállt be a Volvo a mellrák elleni harcba

Sztárokkal és rózsaszín XC40-nel szállt be a Volvo a mellrák elleni harcba

Októberben a Volvo elindította a Pink Október kampányukat, melynek a szlogenje a #StandForSafety

Egy feltűnő rózsaszín Volvo XC40 járja az országot a hetekben, hogy felhívja a figyelmet a mellrák elleni küzdelemre, a prevenció fontosságára. Az egész hónapon át tartó kampányhoz sztárok is csatlakoznak a márka oldalán.

Pinkbe borul minden

A világon már sok éves hagyománya van a „Pink October” elnevezésű, mellrákellenes kampánynak. Jelképe a rózsaszín szalag, amelyet a ruha hajtókáján vagy szívtájékon helyeznek el. A kampány célja pedig, hogy eljusson az üzenet: a korai stádiumban felismert emlődaganat gyógyítható. Ezért nagyon fontos az önvizsgálat és a szűrés. A friss eredmények azt mutatják, már nem csak az idősebb korosztály veszélyeztetett, egyre több fiatal nőnél diagnosztizálják a betegséget.

Ezekben a hetekben rózsaszínbe borul minden – Budapesten szeptemberben például a Lánchíd -, a márkák a fontos ügy mellé állnak, idén a Volvo Galéria Budapest teljes csapata is csatlakozott a kampányhoz.

A rózsaszín Volvo országjárásra megy

Mozgalmas hetek állnak a rószaszín Volvo XC40 mögött, és még hol a vége… A szeptemberi Rózsaszín Lánchídi séta alkalmából kapta egyedi színét az autó, amely természetesen részt vett a sétán a cég rekord számú munkatársa mellett.

A séta után az Egészség Hídja Összefogás képviselői egy hétig járták az országot, és vettek részt vidéki nagyvárosokban olyan közösségi rendezvényeken, ahol a korai diagnózist, a szűréseken való részvétel fontosságát igyekeztek propagálni.

A hónap további részében pedig a rózsaszín Volvót közéleti személyiségek használják majd, felhívva a figyelmet a nőkre és a nők egészségének védelmének fontosságára. Tegnap óta például Debreczeni Zitával gurul tovább a különleges autó.

A Volvónál kiemelt figyelmet kapnak a nők, a márka harcol a nemek közötti esélyegyenlőségért, mind az autókban mind azon kívül. Céljuk az autók biztonságosabbá váljanak minden nő és mindenki más számára is, továbbá, hogy 2025-ig a Volvo Cars-nál az összes vezetői pozíció egyharmadát nők töltsék be.

A Volvo XC40-et egyébként mi is teszteltük, sok kényelmi funkciójával és kiemelkedően igényes belső kialakításával belopta magát a szívünkbe.

Ám nemcsak az autómárkák, hanem szépségápolási cégek is kiállnak a nőkért a mellrák elleni harcban. Az AVON például szelfizéssel hívja fel a figyelmet a betegségre.

Fotók: Instagram/Volvo Galéria Budapest