2. Peugeot 2008, a francia női autó

A tisztán elektromos hajtással is megvásárolható francia városi terepjáró második generációs kiadása egészen ütősre sikerült. Benzines és dízeles változatban is elérhető. Előbbiből a maximumot egy 155 lóerős GT változat kínálja, míg dízelesből egy négyhengeres 1,5 literes 130 lóerős motorral hozhatjuk ki a max teljesítményt. Kényelmi és felszereltségi extrákat négy különböző csomagból is választhatunk. Az új kompakt SUV-ok Spanyolországban készülnek. A modellt mi is teszteltük, beszámolónkat itt találod.

A Peugeot a 208-as és a 3008-as jegyeit kombinálta az új 2008-asban (Fotó: Peugeot)

3. Nissan Juke, a sportos négykerekű

Teljesen megújult a Nissan eddig is közkedvelt kis szabadidő-autója, ami minket is teljesen levett a lábunkról. Minden vezetéstámogató és biztonsági asszisztenssel felszerelték, amire csak szükségünk lehet vezetés közben. Külső designja eddig is kiemelte versenytársai közül, és ez a jövőben sem lesz másképp. Amit az előző generációban imádtunk, az maradt, amiben fejlődnie kellett, abban lépést tart a korral. A sportosabb stílus kedvelőit sem hagyja hidegen az új Juke a V alakú hűtőrácsoknak és az alapváltozathoz is rendelhető sportüléseknek köszönhetően. Véleményünk szerint abszolút női autó, kevés férfit láttunk eddig a Juke-ok kormányánál.

Nissan Juke
Az új Juke hosszabb lett és nőtt a csomagtér mérete is (Fotó: Nissan)

4. Toyota Supra, egy 340 lóerős női autó

A tavaly bemutatott Toyota Supra egyértelműen a márka legsportosabb modellje, amiért teljesen odáig vagyunk. Nem is kell ezt különösen ragozni, elég ránézni az autóra. Csak kupé változatban érhető el, egyelőre egy hathengeres 340 lóerős motorral, amit a BMW-től kölcsönöz a Toyota. Végsebessége 250 km/óra, a 100 km/órát 4,3 másodperc alatt éri el nulláról. A gyártó a napokban közzétette az új 2,0 literes benzines turbómotornak a műszaki részleteit is, mely már márciustól kapható lesz.

toyota supra
A Suprát nem régen mi is kipróbáltuk, és teljesen belezúgtunk (fotó: DMB)

Számos támadás érte a márkát és a modellt, hogy valójában ez nem is egy Toyota, túl sok az azonos jegy a BMW-vel, de őszintén minket ez egy cseppet sem érdekel. Az év elején teszteltük mi is a szériaváltozatot, cikkünkben mutatjuk, mit tud ez a gyönyörű sportkupé.

A cikk a következő oldalon folytatódik.

  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
1
2
3