Mercedes-Benz B osztály

A hagyomány és a kimagasló innováció megtestesítőjeként, a Mercedes-Benz lett a világ legértékesebb prémium autómárkája az amerikai Interbrand legújabb „Best Global Brands 2019” értékelésén.

A Mercedes-Benz az összesített listán a nyolcadik lett

A társadalom átalakulása a márkák szerepét is megváltoztatja. A sikeres márkák bizalmat keltenek, és egyértelmű állásfoglalásról árulkodnak, úgy kifelé, mint befelé. A Mercedes-Benz hajtóereje az innováció, a felelősségtudat, valamint a szándék, hogy folyamatosan intuitív, kifinomult és fenntartható mobilitási megoldásokat hozzon létre – olvasható a sajtóközleményben.

Mercedes-Benz A140_noi kisauto
Mercedes A 140 – a modern, elfoglalt városi nő kisautója (fotó: autoevolution.com)

A márka egyébként megerősítette tavalyi eredményét az összetett értékelés nyolcadik helyén. A brand a hagyomány és a kimagasló innováció megtestesítője. A folyamatos továbbfejlődés mellett egy fenntartható, de mindenekelőtt lenyűgöző prémium márka megteremtésére törekszik. Hatékony megoldásokat kínál a jövő mobilitására – tették hozzá az értékelésben.

Ismerkedtünk vele, többször is

Nyáron volt szerencsénk közelebbről is megismerkedni a Mercedes-Benz B-osztály kétliteres dízel változatával. A jól sikerült kompakt egyterű (amit az imázsfilmjében egy praktikus családi autóként pozicionálnak) minden részletében megmutatkozott a németes precizitás: 150 lóerejével izgalmasan ellensúlyozta a visszafogott külsőt. Egy másik alkalommal pedig az az elegáns, ám mégis vagány Mercedes-Benz CLS 450 4Matic sofőrjei lehettünk, ami női szemmel, főleg a külcsínt és a biztonságot szem előtt tartva, ideális választás.

Forrás: Médiapiac

  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •