maserati levante hybrid hibrid suv
(Fotó: Maserati)

Bemutatták a Maserati első villamosított SUV modelljét. A Levante Hybrid mostani bemutatásával, valamint a tavalyi Maserati Ghibli Hybrid piaci bevezetését követően, az olasz márka újabb fontos lépést tett az elektromos autók gyártása terén megfogalmazott stratégiája megvalósítása érdekében. A Maserati SUV modellje, amely rekordot döntött az eladások terén már önmagában ezzel impozáns helyet követel magának a márka történelmében, most utat mutat a jövőbe, az elektromos autók világába.

Gyorsabb. Zöldebb. Egyedibb

A Maserati természeténél fogva innovatív és a Levante kifejezi a vállalat elektromos autók világába vezető stratégiájának mögöttes filozófiáját: amelynek lényege, hogy úgy kell növelni a teljesítményt, hogy közben a márka hű maradjon értékeihez. A Maserati úgy kínáljon agilitást, sebességet, luxust és vezetési élményt, hogy közben csökkenjen az üzemanyagfogyasztás. Ennek eredménye egy olyan hibrid SUV lett, amely magáénak tudhatja a Maserati modellekre jellemző, semmivel nem összetéveszthető dübörgő hangját.

A Levante Hybridet egy négyhengeres, kétliteres motor és egy 48 voltos hibrid rendszer kombinációja hajtja, amely a lassításkor és fékezéskor keletkező energiát táplálja vissza. A hibrid változat súlyra könnyebb, mint a hathengeres benzin-, vagy dízel motorral szerelt verzió. Továbbá sokkal jobb súlyeloszlással rendelkezik, hiszen az akkumulátort az autó hátuljába szerelik, mely optimális tömegegyensúlyt eredményez anélkül, hogy csökkentené a csomagtér méretét. Ezzel még agilisabbá téve a Levantét, és még inkább fokozva a vezetési élményt.

Köszönhetően 330 lóerős maximális teljesítménynek, és a 450 Nm-es nyomatéknak, ami már 2250-es fordulatszámon rendelkezésre áll, a Levante Hybrid öszkerékmeghajtás esetén elérhető teljesítmény mutatói bámulatosak: az autó 240 km/órás végsebességre képes, és 6 másodperc alatt gyorsul 0-ról 100 km/órás sebességre.

A következő oldalon részletesen megismerheted az új Maserati Levante Hybrid SUV-ot.

  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
1
2