Bár 17 éves kora óta vezet, Marton Adrienn gasztro műsorvezető, ételstylist még sosem vett részt autóversenyben. Igaz, ez sem amolyan tipikus, hagyományos autóverseny volt, hanem a RaceTaxi.Hu tartóssági kupasorozatának női fordulójában mérhette össze vezetési tudását a többiekkel. A cél ezúttal azonban nem az volt, hogy a lehető leggyorsabban teljesítsen három kört, hanem az, hogy nagyjából azonos idő alatt tegye meg azokat.
„Korábban sosem voltam hasonló versenyhelyzetben, még a városban, piros lámpánál sem éreztem azt, hogy gyorsulnom kellene. Vezetés közben inkább a biztonságra törekszem” – árulte el Adrienn.
Szerencsére nem egyedül kellett megbirkóznia a 750 lóerős sportkocsival, ebben segítségére volt Rácz István autóversenyző, instruktor is. „Valószínűleg az Istvántól kapott tanácsokat a civil életben is fel tudom használni. Ennek ellenére azt hiszem, sosem leszek autóversenyző, még amatőrként sem! Egy kicsit ugyanis félek a sebességtől.”
Ennek ellenére egész jól bírta Adrienn, amikor István vette át a kormányt, és mutatta meg neki, hogy mire is képes egy ilyen autó. „Igazából azt sem tudtam, hogy nyitva tartsam a szemem vagy becsukjam, és ha becsukom, akkor melyik tengerpartra képzeljem magam!” – árulja el Adrienn, mit érzett a száguldás alatt.
Adrienn egy BMW M5 autóban ült, mi pedig még tavaly jártunk Brüsszelben a BMW M1 legendáját bemutató kiállításon. A BMW M1 volt az első sportkocsi, ami autóversenyeken is megállta a helyét. A fantasztikus sportautóból mindössze 453 darabot gyártottak 1978 és 1981 között, ebből 20-at átalakítottak versenyautónak, a többi pedig azoknak a gazdag sportkocsi imádóknak és gyűjtőknek a garázsába került, akik meg bírták fizetni a kor legdrágább sportkocsiját.