Az oldalsó kamera visszapillantó rendszer alapfelszereltségként jár majd a márka új, városi elektromos autójához.
Kisebb légellenállás, csendesebb utazás
Az oldalsó kamera visszapillantó rendszer a hagyományos tükröket váltja, a közvetített képek két hatcolos képernyőn jelennek meg. A kijelzőket a műszerfal két szélén úgy helyezték el, hogy azok természetes érzetet és látványt nyújtsanak, miközben fokozzák a menetbiztonságot.
Szemben a hagyományos oldaltükrökkel, a kamerák nem növelik az autó szélességét. Légellenállásuk 90 százalékkal alacsonyabb, ami a teljes kocsira nézve 3,8 százalékos csökkenést jelent. Ez az üzemanyag-hatékonyságot és a hatótávolságot is javítja, sőt ezáltal a szélzaj is jóval kisebb nagy sebességnél.
A kamerák házát úgy formálták, hogy ne kerülhessenek vízcseppek a lencsére. Ám ha ez mégis megtörténik, a vízlepergető bevonatnak köszönhetően gyorsan megtisztul az optika. A képernyők fényereje pedig a fényviszonyoknak megfelelően, automatikusan változik.
A kamera visszapillantó csökkenti a holtteret
Az oldalsó kameratükör rendszernek köszönhetően normál és nagy látószögű üzemmód között választhatunk. Normál üzemmódban 10 százalékkal, míg nagy látószög esetén 50 százalékkal kisebb a holttér, mint a hagyományos tükrökkel. Ha pedig tolatni szeretnénk, vezetővonalak jelennek meg a monitorokon, ami segíti a manővert.
A Honda e hatótávolsága meghaladja a 200 kilométert, akkumulátorai pedig – a gyorstöltés funkciónak köszönhetően – 30 perc alatt 80 százalékra tölthetők. A Honda e sorozatgyártású változatát még idén szeretnék bemutatni, néhány európai piacon pedig már most előrendelhető a Honda e.