A sportos elemek az utastérben is felbukkannak

A sok külső dizájnelemnek köszönhetően a Honda Civic Sport Line igazán izmosra sikeredett külsőleg, de az utastérben is akad pár sportos részlet. Ilyen például a piros cérnavarrás a kormányon vagy a piros színnel világító műszerfal. Az elektromosan állítható ülések kényelmesek, a felületek minőségiek, de semmi felesleges túltengés nincs. Az autó Apple CarPlay®, valamint Android Auto kapcsolat kiépítésére is alkalmas, a menürendszere pedig megújult.

Honda Civic Sport Line utastér
Sportos, kényelmes utastér CVT-váltóval

A mozaikos elrendezésű menüt kis időbe telik feltérképezni, de azért könnyen kezelhető. Ahogy azt már a Honda Civic Sedan tesztünkben is írtuk, az egyik legörömtelibb fejlesztés, hogy a hangerő és a klíma végre fizikai gombokat kapott – vásárlói visszajelzések alapján. A vezetői asszisztenciákkal sem szűkölködtek, így például a magasabb felszereltségi szinten már jár hozzá a Honda SENSING csomag, amely a legmodernebb menetbiztonsági eszközöket foglalja magában, közöttük az Ütközésmérsékelő Fékrendszert, a Közúti Jelzőtábla Felismerő Rendszert és a Sávelhagyásra Figyelmeztető Rendszert. Emellett Ráfutásos Ütközésre Figyelmeztető Rendszer, Holttérfigyelő Rendszer vagy tolatókamera is segíti a vezetést.

Az új panelen végre fizikai gombokat kapott a hangerő és a klíma

Így hozhatod ki a Honda Civic Sport Line-ból a maximumot!

A Civicet rendelhetjük hatfokozatú manuális váltóval vagy fokozatmentes CVT váltóval is. A választás nem könnyű, hisz a városi forgalomban mindenképp csábító az automata váltó, viszont az 1.0 literes turbómotor esetén én nem tenném a voksomat az automata verzió mellé semmiképp, mert nem hozta ki belőle azt a dinamikát és agilitást, amit ugyanez a hajtómű simán tud a hatfokozatú kézi váltós verzióban. A Civic stabilitása, remek futóműve viszont most is hibátlan vezetési élményt nyújtott. Nem koppan minden burkolati hibán, jól kormányozható, a biztonságérzetünk maximumon van vezetés közben. A Honda Civic Sport Line 1.0 VTEC TURBO motorral, Comfort felszereltséggel 6 799 000 Ft-tól kapható, az Executive felszereltségű tesztautónk, metálfényezéssel és egyéb extrákkal 8 797 600 Ft-ra taksált.

Technikai adatok:

Honda Civic Sport Line 1.0 VTEC TURBO, CVT-váltó

Hengerűrtartalom:   998 cm3
Teljesítmény:           93kW/126 LE
Váltómű:                 fokozatmentes, automata
Üzemanyag:            benzin
Vegyes üzemanyag-fogyasztás:  6,7 l/100 km (WLTP); 5,4 l/100 km (NEDC)
CO2-kibocsátás:  152 g/km (WLTP); 107 g/km (NEDC)

A tesztautó ára:
Honda Civic Sport Line Executive felszereltséggel:   8 569 000 Ft
Metálfény: 185 000 Ft
Egyéb kiegészítők: 43 600 Ft
Összesen: 8 797 600 Ft

 

  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
1
2