papír alapú dokumentáció
(fotó: pexels/annashvets)

Továbbra is hatalmas frusztrációt okoz a munkavégzés során a dokumentáció kezelése. Legalábbis ez derül ki egy felméréséből, amely a hazai szokásokat és elvárásokat vette górcső alá. Nézzük, melyek azok a sarkalatos pontok, amelyek kifejezetten bosszantóan hatnak az irodai dokumentumkezelés folyamatára.

Digitális munkavégzés papíralapon?

A hibrid munkavégzés elterjedésével ugyan a dokumentumkezelésben is felgyorsult a digitális átalakulás, de mégsem működik tökéletesen. A legtöbb munkahelyen ugyanis továbbra is vegyesen, azaz papíralapon és digitálisan kezelik a különböző dokumentumokat. Ami pedig még ennél is meglepőbb, hogy a vállalkozások 11,5%-ánál jelenleg még mindig csak papíralapon történik a teljes dokumentációkezelés.

Hiába épültek be a mindennapokba a hibrid-, és távmunka kifejezések, sok esetben az eszközök mégsem tudtak lépést tartani a hirtelen jött digitális munkavégzéssel. A vállalkozások ráadásul továbbra is számos kihívással találkoznak a mindennapokban. Ez pedig megmutatkozik a dokumentumok kezelésével kapcsolatban is. Legyen szó akár az archiválási folyamatokról, a GDPR-kompatibilis adatkezelésről vagy éppen egy korábbi papíralapú szerződés előkereséséről. A Canon Hungária online felmérésének célja az volt, hogy feltérképezze a szokásokat, a legnagyobb problémákat és legfontosabb elvárásokat a dokumentumkezelés területén.

irodai munka
Továbbra is sok papírt használunk munkavégzés közben (fotó: pixabay/ernestoeslava)

A felmérés eredményeit a következő oldalon olvashatod!

  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
1
2