Dévényi Tibi bácsi
Dévényi Tibi bácsi a Retró Rádió legidősebb és egyik legkedveltebb műsorvezetője (Fotó: RetroRádió)

Dévényi Tibor, avagy ahogy mindenki ismeri Dévényi Tibi bácsi nemsokára 75. születésnapját ünnepli. Ez alkalomból elárulta, mi az ő legfőbb három kívánsága és kiderült róla az is, hogy nagyon sok nővel volt dolga életében. Tipp: Király L. Norbi tűsarkúban rúdtáncol, a zenei karrier a múlté

A Borsnak adott interjút közelgő születésnapja alkalmából Dévényi Tibi bácsi. Bár nemsokára betölti a 75 évet, valójában kortalannak tartja magát, ahogy szerinte minden színpadon élő ember az. Korán ráragadt a Tibi bácsi név, de a szakmabeliek csak Dévényi Kuciként emlegetik. Ezt a becenevet még Zalatnay Saroltának köszönheti.

Az interjúból az is kiderült, nagyon népszerű volt a nők körében. Tibi bácsi egészen 40 éves koráig, amíg meg nem nősült, agglegény volt, így bizony sok nő megfordult nála. Egy kis fekete könyvben jegyezte fel hódításait, ami állítólag 370 telefonszámot tartalmazott. A kiskönyv azonban sajnos eltűnt. Ezt se hagyd ki: Puskás Petit és Dallos Bogit már most megöregítette a házasélet

Dévényi Tibi bácsi neve összeforrt a Három kívánság című műsorral, ami számára is nagyon sok emlékezetes pillanatot hozott: “Megszerveztem egy fiatal fiúnak, hogy találkozhasson Maradonával. Egy másik kisfiú csak banánt akart enni, mert még soha nem kóstolta. Amikor ette, az olyan megható pillanat volt számomra, mint Maradonával találkozni.” Ezt se hagyd ki: 10+1 kihagyhatatlan élmény, aminek muszáj szerepelnie a bakancslistádon

Tibi bácsi közelgő születésnapja alkalmából azt is elárulta, mi lenne az ő három kívánsága: Egészség, egészség és egészség.

Ez is érdekelhet: