rtl klub survivor celebek
(Fotó: RTL Sajtóklub)

Nyár végén, hosszú kihagyás után végre visszatér az RTL Klub képernyőjére a világszerte az egyik legkeményebb realitynek tartott Survivor. Az új évad nagy csavarja, hogy a civil játékosokat celebek egészítik ki. Ezt se hagyd ki: Farkasok és Szarvasok: Celebeket küld kincskeresésre a TV2 új műsora, a Totem

Túlélőshowkból nem lesz hiány idén ősszel, jön a Survivor és a Totem is

A hazai szériában idén először hírességek és civil játékosok küzdenek meg egymással és teszik próbára fizikai, valamint mentális tűrőképességüket. A civilek celebeket akarnak reggelizni, a celebek pedig égnek a vágytól, hogy bizonyítsák: rágós falatok. A valóságshow műsorvezetője, az Éjjel-Nappal Budapest sztárja, Joe lesz, aki senkivel nem fog kivételezni.

Az már kiderült, hogy kik azok a celebek, akik a Dominikán forgatott realityben megküzdenek a 20 millió forintos fődíjért és a Túlélő címért. Járai Máté Jászai Mari-díjas színész, a Reggeli házigazdája, Nagy Alex, a Barátok köztből is ismert színésznő, Kabát Péter válogatott labdarúgó, a Nyerő Párosból is ismert médiaszemélyiség, Catherine Dederick rapper, énekesnő, Filipánics Bálint, az Éjjel-Nappal Budapest és a ValóVilág 10 sztárja, Széphalmi Júlia táncművész, akit a Nyerő Párosból is ismerhetünk, Brindzik Zsolt a Házasodna a gazda 2019-es évadából, valamint a Győzike showból is megismert Gáspár Evelin közgazdász.

A Survivor civil csapatának tagjait Rácz-Fodor Rózsa koordinációs vezető, Csoma Beatrix manikűrös, Juhász-Kis Bíborka bartender, Pongrácz Szabira social média menedzser, Szilvási Tibor vállalkozó, Mészáros Tamás vívóedző, Köles Gábor személyi edző és Pintér Dániel projektmenedzser erősítik.

Az pedig, hogy a civilek vagy a celebek bírják-e jobban az éhezést, a fizikai és a lelki megpróbáltatásokat és, hogy ki kerül ki győztesen a túlélők viadalából, kiderül augusztus 30-tól minden hétköznap este 21:20-tól az RTL Klubon. A Survivor epizódjai az RTL Most felületen visszanézhetők lesznek.

Ezek a cikkek is érdekelhetnek:

Forrás: RTL Sajtóklub