Kezdőlap Autók Autóvilág Több ezer selfie-ből állt össze a Lexus különleges fóliája

Több ezer selfie-ből állt össze a Lexus különleges fóliája

(Fotó: Lexus)

A Cardiff Life Awards-on leplezték le azt az egyedi Lexus UX-et, amelynek különleges fóliázását egy ismert walesi művész alkotta meg. Cardiff leghíresebb látnivalói jelennek meg azon a sokszínű műalkotáson, amelyet fóliára nyomtattak, és beburkolták vele a Lexus teljes karosszériáját, így született meg a Lexus Art Car. Ez is érdekelhet: Ilyet még nem láttál! Trópusi virágokkal díszítették ezt a Porsche Taycant

Nathan Wyburn különc művész, nem hétköznapi anyagokat használ képei megalkotásához

A Lexus Art Car idei dizájnját egy 32 éves walesi művész, Nathan Wyburn készítette, aki arról híres, hogy ikonikus hírességek portréit és a pop art stílusú képeit nételekből, újságkivágásokból, virágföldből vagy éppen motorolajból állítja elő. Sőt, saját testrészeit, ajkát, nyelvét, lábfejét és ujjlenyomatait is gyakran használja az alkotás során.

Nathan Wyburn nemzetközi sajtóban is sokat foglalkoztatott művésznek számít, munkái már a Vogue, a New York Magazine, a Buzzfeed és a The Guardian címlapjain is megjelentek

Legújabb műve, a színesre kipingált Lexus UX Art Car karosszériáján olyan cardiffi látnivalók jelennek meg, mint a Princeality Stadion, a Golden Cross pub, a Roath Park és a Wales Millennium Központ. Minden kép, ami megjelenik az autón, több ezer apró szelfiből áll össze, melyeket Cardiff lakosai készítettek magukról. Tipp: Ilyen az, amikor az ügyfél a Bentley-jéhez passzoló luxusjachtot akar

A következő oldalon több képet is találsz az egyedi Lexus UX-ről.

Cardiff városát mutatja be a Lexus

Az egyedi megjelenésű UX-et a Lexus Cardiff rendelte meg a művésztől, a színes szabadidő-autót szeptember utolsó napján mutatták be a Cardiff Life Awards díjátadón a St David’s Hallban, ahol Nathan Wyburn a projektet „e csodálatos város ünnepléseként” jellemezte. Októberben Cardiff ikonikus helyszínein is kiállították a szemet gyönyörködtető Lexus Art Car névre keresztelt autót, és arra kérték az arra sétáló embereket, hogy készítsenek vele szelfiket, és osszák meg azokat az autógyártó közösségi csatornáin.

Hasonló cikkek, amik érdekelhetnek: