Kezdőlap Style&Trend Tech Bemutatta a L’Oréal a szépség jövőjét Párizsban

Bemutatta a L’Oréal a szépség jövőjét Párizsban

Különböző hajszínek kipróbálása virtuálisan? Mesterséges intelligencia, amely kiválasztja helyettünk a megfelelő alapozót? A L’Oréal bebizonyította, hogy mindez már nem fikció.

A technikai újítások és fejlesztések a szépségipart se hagyják érintetlenül. A legújabb hangvezérelt, mesterséges intelligenciával és kiterjesztett valósággal működő technológiai fejlesztéseit már ezen a területen is alkalmazzák a cégek. Fejlesztéseiket a párizsi VIVA Technology rendezvényen prezentálják a világ összes országából érkező résztvevők. A L’Oréal zseniális újításokkal érkezett idén a Viva Tech-re, amelyek előrevetítik a jövő szépségét, azaz a szépség jövőjét.

A L’Oréal standja a Viva Tech-en

A Virtual Hair Advisor, azaz a virtuális hajtanácsadó volt az egyik szenzáció. A ModiFace találmánya lehetővé teszi, hogy a látogatók hangvezérlés segítségével különböző hajszíneket próbáljanak ki virtuálisan, és a L’Oréal szakértőitől kapjanak tanácsokat.

Virtual Hair Advisor, azaz a „virtuális hajtanácsadó” volt az egyik szenzáció

A bőrgyógyászokkal együtt fejlesztett Vichy SkinConsultAI egy digitális bőrdiagnosztika, amelynek célja, hogy felismerje az öregedés jeleit és személyre szabott bőrápolási tanácsokat adjon. A ModiFace-szel és a L’Oréal R&I-al készített SkinConsultAI alapja az a technológia, amely a bőr öregedésével és a mesterséges intelligenciával foglalkozik.

A La Roche-Posay által fejlesztett Effaclar Spotscan webes alkalmazást bőrgyógyászokkal együtt fejlesztettek ki, hogy elemezzék az aknéra hajlamos bőrt. Az alkalmazás a tudományos adatokra és a mesterséges intelligenciára támaszkodva képes tanácsokat adni és személyre szabott segítséget nyújt a pattanásos bőr kezeléséhez.

A Lancôme Shade Finder szintén mesterséges intelligencián alapul. A Shade Finder képes a fogyasztó igényére szabva megtalálni az ideális árnyalatú alapozót, közvetlenül a vásárlás helyén. Ez a szolgáltatás 2019 végére több mint 1000 helyen lesz elérhető szerte a világon.

A konferencián továbbá az új Lancôme és Viktor&Rolf illatok kapcsán a látogatók betekintést nyerhettek a 3D nyomtatás és a testre szabás világába is. Kipróbálhatták az új Giorgio Armani rúzsautomatát integrált virtuális árnyalat tesztelővel, amelyet a ModiFace fejlesztett.