női siker öröm üzleti élet
Mindenkinek joga van ahhoz, hogy szépnek érezze magát; fotó: Freepik/diana.grytsku

Merjük felvállalni önmagunkat, kövessük álmainkat, valósítsuk meg céljainkat és ne engedjük, hogy bármi az utunkba álljon. Többek közt erre ösztönöz bennünket az Avon új kampánya idén ősszel, amelynek a neve: „Watch Me Now – Több mint hinnéd”. A szépségmárka hisz abban, hogy mindannyiunkban sokkal több rejlik annál, mint ami talán első pillanatban látszik.

Az Avon új kampánya merész hangnemben ünnepli a nőket

Az ikonikus márka 135. születésnapja alkalmából bemutatott új “Watch Me Now – Több mint hinnéd!” kampány a sok esetben rejtett vagy éppen kevésbé hangsúlyozott értékekre szeretné felhívni a figyelmet. A vállalat erőteljesebb, merészebb hangnemben szólal fel a nőkért és ünnepli meg mindazokat, akiket talán alábecsültek, mégis saját erejükből képesek voltak sikereket elérni, falakat áttörni.

avon új kampánya
Az AVON megalakulása óta arra törekszik, hogy a szépség újrafogalmazásával jobbá tegye a hölgyek életét

„Az őszinte és szókimondó kommunikációval változást szeretnénk előidézni, amely pozitív irányba befolyásolja az olyan fontos ügyeket, amelyek a nők helyzetét javítják világszerte. Hiszünk abban, hogy ha a világ jobb hely lesz a lányok, barátnők, anyák, nagymamák számára, az összességében mindenkinek egy jobb világot jelent. Éppen ezért évtizedek óta erőfeszítéseket teszünk azért, hogy ledöntsük a korlátokat, amelyek akadályozzák a nőket az önmegvalósítás felé vezető úton. Így minden évben 100 millió hölgy életét igyekszünk jobbá tenni” – nyilatkozta Olasz Henrietta, az AVON Magyarország ügyvezető igazgatója. „Hiszünk abban, hogy minden nő gyönyörű. Mindenkinek joga van ahhoz, hogy szépnek érezze magát életkortól, bőrszíntől és testalkattól függetlenül.”

A nőkért, a bolygóért

A szépségmárka immár 135 éve segíti a nők pénzügyi függetlenségét, sminket és önbizalmat adott a hölgyeknek már jóval azelőtt, hogy szavazati jogot kaptak volna. Ezen túl olyan társadalmilag fontos ügyeket támogat, mint a mellrák-, illetve a családon belüli erőszak elleni küzdelem. Az utóbbi évtizedekben évente 10 millió dollárt adományozott világszerte jótékonysági szervezeteknek. 14 millió nőnek segített kiutat találni bántalmazó kapcsolatából. Több mint 20 millió emlőrákszűrrést és 9,3 millió dollár értékű oktatási ösztöndíjat finanszírozott. Sminket, bőrápolási termékeket, parfümöket, hajápolókat és személyes higiéniai termékeket kínál, illetve igyekszik elhozni a legújabb divatot és otthoni kiegészítőket, valamint egészségünkről és jóllétünkről is gondoskodik. Felelős vállalatként nem csak a vásárlóit, hanem a bolygónkat is szívügyeként kezeli, sehol a világon nem végez állatkísérleteket termékeinek tesztelése céljából. Illetve folyamatosan keresi azokat a megoldásokat, amelyek által csökkentheti ökológiai lábnyomát.

  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •