Az Alfa Romeo több mint száztíz éves története során megannyi típussal rukkolt elő és szinte mindegyik az utánozhatatlanul könnyed olasz életérzést közvetíti. Az alfások sok szempontból olyanok, mint egy nagy olasz család. Ennek a családnak a legfiatalabb tagja az Alfa Romeo Junior.
Az Alfa Romeo Junior vonalvezetése, teljesítménye egészen biztosan magával ragadja a márka szerelemeseit. Ahogy az autó bevezető kampányának a szlogenje a „Learn to Love Again” sugallja, megtanít újra szerelembe esni. A Juniort látva ez nem nehéz, mert valóban roppant tetszetős és izgalmas darabot terveztek a Centro Stile dolgozói. A reklámkampányban a világszerte ismert Pedro Alonso kapta a főszerepet, akinek elegáns és titokzatos karaktere tökéletesen illik az Alfa Romeo szenvedélyes és merész szellemiségéhez.
A film érzelmi kapcsolatot épít autó és vezetője között, közvetítve az Alfa Romeo életérzést: hallgassanak az érzelmeikre és fedezzék fel a Junior által nyújtott izgalmas vezetési élményt, amely újra definiálja a sportosság fogalmát ebben a kategóriában.
Sokat vár a márka az Alfa Romeo Junior-tól
„Örömmel tölt el, hogy egy ilyen nagyszerű kampánnyal indíthatjuk el az Alfa Romeo legújabb modelljét, bízok a Juniorban és abban, hogy ez a kampány és maga a Junior is egy tágabb közönséghez juttatja majd el az Alfa Romeo értékeit” – mondta Márton Ildikó, aki januártól tölti be a Brand Manager pozíciót az F Automobil Import Kft-nél. Krupp Tünde, az Alfa Romeo hazai importőrének márkaigazgatója a TRIBE Hotelben mutatta be az Alfa Romeo Juniort: „Bízunk benne, hogy az Alfa Romeo Junior újra megerősíti a márka olasz hagyományait, sportos karakterét és szenvedélyét, miközben szélesebb közönség számára is elérhetővé válik.”
A vonzó külső mellett nem maradhat el a legendás Alfa Romeo vezetési élmény sem, a legmodernebb technológiák kerültek a karosszéria alá. A Junior az Alfa Romeo B-szegmensbe való visszatérését jelenti, amely Olaszországban és Európában az egyik legnagyobb piaci kategória. A modell az Alfa Romeo sportos karakterét és ikonikus olasz stílusát testesíti meg kompakt méretben, ez főként a fiatalabb, dinamikus vásárlóközönségnek vonzó. Az Alfa Romeo Junior többféle hajtáslánccal, hibrid és teljesen elektromos kivitelben is elérhető. A Junior hódító és modern, csúcstechnológiát kínál a vezetési dinamika és a kényelem terén. A prémium versenytársak között ez az autó kiemelkedik négyszáz literes csomagterével.
Az Alfa Romeo Junior három fő változata:
• IBRIDA: 136 lóerős 48V Hybrid VGT motor, amely az első a szegmensben opcionális Q4 összkerékhajtással. Új „Legend” hűtőráccsal, 18 colos „Fori” könnyűfém felnikkel.
• ELETTRICA: 156 lóerős elektromos változat, akár 410 km hatótávval.
• VELOCE: 280 lóerős, sportos csúcsmodell, amely emlékeztet bennünket arra, hogy az Alfa Romeo modellekből mindig van egy sportosabb, erősebb kivitel.
Alig mutatták be, az Alfa Romeo Junior máris elnyerte a „2025-ös év új autója” díjat a Quattroruote magazin szerint. Korábban a márka olyan modelljei nyerték el ezt a díjat, mint a Giulietta, a MiTo, a Stelvio vagy a 147.
Ezt se hagyd ki:
- Sváby András márkanagykövetként mutatta be a BYD új autóját Budapesten
- Szimbolikus helyszínen ünnepli 70. születésnapját a DS
- Lila kisördög – BMW M135