lexus pest
A 2020-ban a K&H családi vállalatok kiválósági díjával a hosszútávú stratégia kategóriában kitüntetett Schiller Autó Család számára egyértelmű volt, hogy új központjuk megnyitására egy új Lexus bemutatóterem megnyitása tenné fel az ékkövet (Fotó: Schiller Autó Család)

Hazánk egyik vezető autóforgalmazója, a Schiller Autó Család megnyitotta Magyarország legnagyobb, Budapest második és egyben hazánk negyedik Lexus márkakereskedését. A Schiller Autó Család mintegy 5,5 milliárd forintos zöldmezős beruházással létrehozott új központjában a Lexus Pest mellett helyet kapott a Toyota Schiller vadonatúj bemutatóterme, és Magyarország legnagyobb egybefüggő márkaszerviz komplexuma is. Ezt se hagyd ki: Mutatjuk a kívül-belül megújult Lexus NX-et, amely már plug-in hibridként is elérhető

A Schiller Autó Család egy gumiabroncs műhellyel indult, ma az autóforgalmazás meghatározó szereplője

Míg a legtöbb márka minél hamarabb a legteljesebb földrajzi lefedettség elérésére törekszik, addig a japán gyártónak merőben más az üzletpolitikája. Lexus márkakereskedések megnyitásának jogát csak a hosszú évek, nem ritkán évtizedek során bizonyított, folyamatosan a legmagasabb színvonalú ügyfélkiszolgálást nyújtó és legmagasabb szintű ügyfél elégedettséget elérő Toyota márkakereskedések kaphatják meg. Nem véletlen, hogy a több, mint négy évtizedes múltra visszatekintő Schiller Autó Család eddigi történetének legfontosabb mérföldköveként tekint hazánk negyedik és egyben a főváros második Lexus márkakereskedése, a Lexus Pest megnyitására.

lexus pest schiller autó család
Az elmúlt évtizedekben a környezetbarát hibrid elektromos autózás mellett a legendás megbízhatóság és a legmagasabb szintű ügyfélkiszolgálás szinonimájá vált Lexus hálózatfejlesztési stratégiája merőben eltér a legtöbb prémium versenytársától

A ma már három generációt felölelő Schiller Autó Család története 1980-ban indult, amikor Schiller Péter megalapította első gumiabroncs műhelyét. Az azt követő évtizedekben a hazai autóforgalmazás egyik meghatározó szereplőjévé váló Schiller Autó Család 2003-ban nyitotta meg Toyota márkakereskedését. Ez azóta a vállalatcsoport egyik meghatározó elemévé vált. A mára mintegy 120-150 ezres aktív ügyfélkörrel rendelkeznek, az elmúlt négy évtizedben pedig nem kevesebb, mint 70 ezer új és 23 ezer használt autót értékesítettek. Ezek között mintegy 8300 új Toyota és 120 új Lexus is helyet kapott.

Cél: a prémium piac meghódítása

A 2021-es év első félévében a Schiller Autó Család közel 2400 új autót adott el. Ennek harmada, közel 800 darab volt Toyota és Lexus. A Lexus Pest megnyitásával a Schiller Autó Család célja, hogy a prémium piacon is meghatározó szereplőkké válhassanak. Rövid időn belül szeretnék elérni az évi több százas eladott új autót, amellyel hazánk egyik legnagyobb prémium márkakereskedése és egyben Lexus márkakereskedése lehetnek. Tipp: Itt az új Toyota Yaris Cross, amit Molnár Andi és Király Viktor is kipróbált

A következő oldalon bepillantást nyerhetsz a Schiller Autó család új Lexus és Tayota bemutatótermeibe.

  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
1
2