Pop-up store Borbély Alexandra
Borbély Alexandra
Hatalmas sikerrel zárult az UNICEF Magyarország jótékonysági gardróbvására, amelyhez idén 65 hazai márka csatlakozott. A közel ezer vásárlónak köszönhetően, a vírushelyzet ellenére, a tavalyi bevételt közel megduplázva, 11 201 230 forint gyűlt össze. Az összeget teljes mértékben az UNICEF lánygyermekeket segítő programjaira fordítják. Az adományhoz az E.ON Hungária Csoport is hozzájárult. Az energetikai vállalat 1 millió forintért vásárolta fel az UNICEF Pop-Up Store-ban megmaradt ruhákat, amelyeket az UNICEF Magyarország Kilátó Programja és az Ökumenikus Segélyszervezet segítségével juttat el a rászorulókhoz.

UNICEF Pop-Up Store a fenntarthatóság jegyében

A H&M exkluzív belvárosi bemutatótermében megtartott UNICEF Pop-Up Store-on a háziasszonyok, Blaskó Nikolett, a hazai reklámszakma kiemelkedő alakja és Mihalik Enikő világhírű topmodell felkérésére a magyar tervezők mellett az üzleti élet kiemelt szereplői is megjelentek. A fenntartható divat jegyében maguk is számos felajánlott ruhadarabbal járultak hozzá az ügyhöz. Több híresség is megfordult a gardróbvásáron, jelen volt többek között Dukai Regina, Epres Panni, a hibrid Lexus NX 300 modellt vezető Tomán Szabina és Borbély Alexandra. A 3 nap alatt a vásárlók a legszigorúbb higiéniai előírások betartása mellett, rögzített idősávokban vásárolhattak a H&M bemutatótermében.
tomán szabina unicef
Tomán Szabina
„Nagyon jó volt látni, hogy az akció megmozgatta az embereket, és a tavalyihoz képest hatványozottan több felajánlás érkezett. De arról álmodni sem mertem volna, hogy ekkora összeg gyűlik össze. Az UNICEF a teljes bevételt azon programjaira fordítja majd, melyekkel tovább harcolhat például a gyerekházasság intézményének felszámolása és a női írástudatlanság ellen. Valamint támogathatja a fiatal nőket abban, hogy kibontakoztathassák tehetségüket.”
UNICEF Pop-Up Store
Blaskó Nikolett, Mihalik Enikő, Mészáros Antónia
“A UNICEF Pop-Up Store-on összegyűlt összeggel folytatjuk azt a megkezdett munkát, amelynek eredményeként 25 millió gyerekházasságot sikerült már megakadályozni az elmúlt években és 43%-kal csökkent az írástudatlan fiatal nők száma” – mondta Mészáros Antónia, az UNICEF Magyarország ügyvezető igazgatója.