jaguar land rover
Az AutoWallis elkötelezett a magyar és régiós növekedés mellett még a koronavírus környezetben is; fotó: Jaguarlandrover.com

Újabb országban, ezúttal Magyarországon látja el a Jaguar Land Rover kizárólagos márkaképviseletét a Wallis Automotive Europe. Az AutoWallis Nyrt. leányvállalata 2016-tól van jelen a márkák kizárólagos importőreként a kelet-közép-európai piacon. A korábbi nyolc ország (Albánia, Bosznia-Hercegovina, Horvátország, Koszovó, Észak-Macedónia, Montenegró, Szerbia, Szlovénia) mellé csatlakozik mostantól Magyarország is.

Jaguar Land Rover: nagy a magyar piac

Ormosy Gábor, az AutoWallis Nyrt. vezérigazgatója a Jaguar és Land Rover modellek magyarországi forgalmazásának indulása kapcsán elmondta, hogy ez a lépés is jól mutatja, hogy az AutoWallis elkötelezett a magyar és régiós növekedés mellett még a koronavírus okozta változó, kihívásokkal teli környezetben is. A társaság tovább halad a tavaly meghirdetett stratégiája mentén, melyben 2024-ig árbevételének duplázását tervezi organikus és akvizíciós úton. A vállalat célja, hogy 2029-re a közép-kelet-európai régió meghatározó mobilitási szolgáltatója legyen. Ormosy Gábor hozzátette, ezzel a lépéssel a csoport így jelentősen erősíti piaci pozícióját a közép és délkelet-európai régióban.

jaguar es land rover
A két autó története autóipari sikertörténet; fotó: Jaguarlandrover.com

Vidéki nagyvárosokban nyílnak új szalonok

Andrew Prest, a WAE ügyvezetője szerint a közel százéves múltú autómárkák hazai képviselete nemcsak hatalmas megtiszteltetés és lehetőség a vállalat számára, de jelentős felelősséggel is jár. A Jaguar Land Rover elmúlt tíz éve egyértelmű autóipari sikertörténet, amelyet most a magyar piacon is folytatni kell.  A növekedést az eddigi, Budapest-központú értékesítés országossá bővítésével is támogatni kívánják, ennek érdekében több vidéki nagyvárosban tervezik a szalonnyitást.

Az új korszak első márkakereskedése a szintén az AutoWallis Csoporthoz tartozó Wallis British Motors.

Forrás: Médiapiac

  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •