Korlátok nélküli vezetési élmény

A Clio városban és országúton egyaránt dinamikusan vezethető, 130 lóerős benzin motorja agilisan reagál a gázadásokra, így az autó tempósan gyorsul. Könnyedén kapaszkodik fel az emelkedőkön és autópályán is lendületesen lehet vele előzni. A kanyargós, kétsávos szerpentineken sem okoz csalódást, a széles tengelytávnak és a jól eltalált felfüggesztésnek köszönhetően nagyobb sebességnél is stabilan fekszik az úton.

Renault Clio
Nem csak ígéret, hanem valóság a sportos vezetési élmény

Menet közben komfortos és kényelmes utazást biztosít, futóművei tökéletesen csillapítják az aszfalt utak egyenetlenségeit. Zavaró menetzaj, vagy zörgés nagyobb sebességnél sem jelentkezik. Tényleg nagyon egyben van ez az autó, vezetés közben olyan hatást kelt, mintha az egészet egyetlen formából öntötték volna ki. A gázadáskor és gyorsuláskor keletkező sportos motorzaj pedig csajos dongóvá varázsolja az egyébként uniszex Clio R.S. Line-t. Dicséretet érdemel még a váltókar elhelyezése, bár tesztautónkban automata váltó volt, ennek ellenére tovább fokozza a sportos élmény, hogy a váltó a kormánykerékhez közel helyezkedik el.

Renault Clio
Klasszikus gombok a középkonzolon

Összegzés

Nincs mit köntörfalazni, ezt az autót a pasid is szeretni fogja – persze, ha egyébként kettőtök közül nem csak nálad van a slusszkulcs. Sőt, valószínűleg elég sokszor kéri majd kölcsön. Az új Renault Clio tökéletes Y-generációs autó: megvan benne minden, amit ez a korosztály vár. A modell sportos vezetési élménye nemcsak a kategóriához képest nagy helykínálattal, kényelmes és dizájnos utastérrel, hanem hasznos vezetéstámogató rendszerekkel is társul.

Renault Clio
A csomagtér mérete 391 liter, amivel abszolút dobogós a kategóriában

Az új Clio tulajdonosai nemcsak egy jövős-menős autót kapnak, hanem annál sokkal többet: stílust, szenvedélyt és sokoldalúságot. Ráadásul az általunk is tesztelt változatot már 5,4 milliós kezdőártól.

  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
1
2
3