Honda Civic Sedan: vezetési élmény ötös!

A Civic kifinomult futóművén nem változtattak, a menetkomfort és a kezelhetőség a korábbi verzióban is kiváló volt.  A dinamikus és stabil autót a 1.5 literes, benzines VTEC turbómotor hajtja, amely 182 lóerőre és 240 Nm nyomatékra képes (más motorverzió ehhez a modellhez nincs). Bátran robban ki, ha a gázra lépünk, élmény volt hajtani vele a Pilis lankáin. A Honda Civic Sedan hatfokozatú kéziváltóval vagy fokozatmentes CVT-váltóval kérhető, mi az utóbbival teszteltük. A váltó gördülékenyen, szinte észrevétlenül dolgozott, a kiváló vezetési élményhez nagyrészt ez is hozzájárult.

Honda Civic CVT-váltó
A fokozatmentes CVT-váltó kiválóan teljesített

A Honda Civic Sedan kétféle felszereltséggel kérhető: az egyszerűbb Elegance és az extrákat tartalmazó Executive verzióval. Mi ez utóbbit kaptuk meg a négyajtós verzióban. Az utastér kifejezetten elegáns volt, a bézs bőrkárpit nagyot dobott a megjelenésen. A vezetőbiztonsági rendszerekre nagy figyelmet fordít a márka: minden modellváltozathoz alapáron jár és az Ütközésmérsékelő Fékrendszert, az Adaptív Sebességrögzítőt, a Sávelhagyásra Figyelmeztető Rendszert, a Sávtartó-asszisztens Rendszer, valamint a Közúti Jelzőtáblákat Felismerő Rendszert egyaránt magában foglalja.  A magasabb felszereltségnél kapjuk ehhez a Holttérfigyelő rendszert, melyet további kényelmi extrák egészítenek ki.

Honda Civic 4D 1.5 VTEC TURBO

Hengerűrtartalom: 1498 cm3
Teljesítmény: 134 kW/182 LE
Váltómű: CVT
Üzemanyag: Benzin
Vegyes üzemanyagfogyasztás: 5,7 l/100 km
CO2-kibocsátás: 130 g/km

Honda Civic 4D 1.5 VTEC TURBO (Elegance alapfelszereltség): 8 399 000 Ft

A tesztautó ára Executive felszereltséggel: 9 524 000 Ft

  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
1
2