Kezdőlap Autók Celeb Tóth Gabi, a Jeep márkanagykövete arra kér, hogy #teddleakulcsot

Tóth Gabi, a Jeep márkanagykövete arra kér, hogy #teddleakulcsot

A #maradjotthon után megérkezett a koronavírus elleni küzdelem legújabb kampánya a #teddleakulcsot, amit a Fiat-Chrysler magyarországi képviselete kezdeményezett. Az akcióban az autógyártó arra kéri többek között a Fiat, az Alfa Romeo, és a Jeep tulajdonosokat, illetve a felelősen gondolkodókat, hogy mostanában lehetőség szerint se gyalog, se autóval ne menjenek el otthonról.

A képlet egyszerű: #teddleakulcsot és #maradjotthon

A #teddleakulcsot-kezdeményezést olyan ismert hazai személyiségek is támogatják, mint Tóth Gabi és férje, Krausz Gábor. A Jeep magyarországi márkanagykövetei családias hangulatú posztjukban mutatják be, hogy ha a szükség úgy kívánja, ellent tudnak állni a megszokásnak. Ahelyett, hogy útnak indulnának, még ők is szögre akasztják a Jeep kulcsot.

 „Tegyünk együtt a közös biztonságért! Se gyalog, se autóval ne menjünk most el otthonról, mert így tudjuk megóvni egymás egészségét” – javasolták Gabiék. Szintén a Jeep márkanagykövetének mondhatja magát Marslakó Dávid is. A Halottpénz együttes frontembere arra szólít fel, hogy ha nem muszáj, most ne üljünk volán mögé. Az énekes bízik abban, hogy sokan komolyan veszik a koronavírus-helyzetet, és a #maradjotthon-kihívás mellet, most már a #teddleakulcsot is sokaknak magától értetődő lesz. Legalábbis az elkövetkező időszakban.

A cikk a következő oldalon folytatódik.

A kezdeményezés terjedjen gyorsabban, mint a járvány

A népszerű rádiós, Rákóczi Feri is részt vesz a #teddleakulcsot-kampányban, mint az Alfa Romeo magyarországi márkanagykövete. Feri arra kéri az autósokat, hogy kövessék példáját, maradjanak otthon, és ezzel közösen lépjenek fel saját, illetve mások egészségének megőrzéséért.

„Akkor tudunk tovább lépni, a jövőben is élvezni a DolceVitát, a Szabadságot és a Természet adta élményt, ha most otthon maradunk” – emlékeztet mindenkit Krupp Tünde. Az FCA magyarországi marketingvezetője reméli, hogy a #teddleakulcsot kezdeményezés gyorsabban terjed majd, mint az, aminek a megfékezésére kitalálták. Figyelmeztet, rendkívül fontos, hogy mindenki megértse, azzal segítünk a legtöbbet a járvány elleni küzdelemben, ha vigyázunk magunkra és embertársainkra. Az FCA a kampány elindításával egyidejűleg felajánlotta segítségét a kórházak, az idős emberek kiszolgálását, ellátását segítő kezdeményezésekhez is.