A Swapp egyik fő célközönsége a Netflix-generáció tagjai

A Swapp szolgáltatása többféle közönséget céloz meg. Alternatívát kíván nyújtani azoknak, akik nem szeretnének, vagy nem tudnak egy összegben autót vásárolni, esetleg nem akarnak hosszú évekre elköteleződni egy lízingkonstrukcióval. A szolgáltatás érdekes lehet azoknak is, akiknek rendszeresen, de nem állandóan van szükségük autóra. A bécsi tapasztalatok alapján a célcsoporthoz tartoznak a „Airbnb- és a Netflix-generáció” tagjai, akik számára az autótulajdonlás nem, de az élmény annál fontosabb. De az autók szerelmesei számára is jól jöhet a Swapp, hiszen éppen ők azok, akik folyamatosan újabb autókat szeretnének kipróbálni. Végezetül a kisvállalkozásokat is meg akarják szólítani, amelyek a több milliós önrész befizetése helyett inkább vállalnák a költségként elszámolható autóelőfizetést. Tipp: Több mint egy hektáron válogathatsz a használt autókból. Mutatjuk, hogy hol

magyar startup
Poprócsi Zsolt, Wossala Kristóf, Fekete Zoltán és Moldován Tibor. A Swapp magyar alapítói a nemzetközi porondon is tapasztalt startup vezetők, akik korábban az Ubernél, a Boltnál, a Deezernél és a Careemnál tanulták a mesterséget

A Swapp platformon elérhető minden autó casco biztosítással és asszisztencia szolgáltatással rendelkezik, így az előfizetőt nem érhetik meglepetések. Ha az autó szervizelésre szorul, akkor is a Swapp ügyfélszolgálata intézi a teendőket. A havidíj az autó használati díján túl tartalmazza a szervizelés, a biztosítás, az asszisztencia és a budapesti házhozszállítás költségét, illetve egy meghatározott futáskilométert.

Ha még többet szeretnél megtudni a Swappról, kattints erre a linkre.

Olvasd el legfrissebb autós híreinket is:

  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
1
2