E-autós modern megoldásokat ígér kívül-belül

Az ultramodern digitális műszeregység újfajta működési koncepciót kínál. A műszerfal kijelzője és a nagyfelbontású multimédia-rendszer lélegzetelállítóan tiszta látványt ígér. Az innovatív, kiterjesztett valósággal rendelkező szélvédő-kijelző (opcionális) további információkat jelenít meg a járművezető látóterében. Az új, 3.0-ás verziójú ID. szoftver több fejlesztést is magába foglal, például a természetes hangvezérlést („Hello ID”). A belső tér hangulatos megvilágítása érdekében 30 szín közül is választhatunk. A We Connect járművezető számára nyújtott szolgáltatásai között megtalálhatóak a valós idejű forgalmi adatok, az online térképfrissítések, a töltőállomásokra vonatkozó információk, a webes rádió és még sok más.

VW ID.5
Az ID.5 csomagtere 549 literes (Fotó: Volkswagen)

A Car2X-kommunikációval a Volkswagen teljesen új szintre emeli a biztonságot. A Volkswagen-flotta kompatibilis járműveitől származó adatokat, valamint az akár 800 méter sugarú körből kapott jeleket képes helyben, a másodperc törtrésze alatt feldolgozni. Ezzel figyelmeztetni tudja a járművezetőt a veszélyes területekre, balesetekre és torlódásokra. Tipp: Hamarosan már az elektromos autók töltésével sem kell vesződni

A VW komolyan veszi az elektromosítást

A Volkswagen várakozásai szerint 2030-ra az Európában értékesített modelljeinek legalább 70 százaléka tisztán elektromos meghajtású jármű lesz – ez több mint egymillió járművet jelent. Észak-Amerikában és Kínában az a cél, hogy az értékesített modellek legalább 50%-a elektromos legyen. Ennek érdekében a Volkswagen minden évben legalább egy elektromos járművet tervez piacra dobni. A járművenkénti szén-dioxid-kibocsátás akár 40%-kal is csökkenhet már 2030-ra.

Ezt se hagyd ki:

  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
1
2
3