Bridgestone b-pink
A „B-Pink - A te egészséged, a mi törődésünk!” elnevezésű kampányban a férfiak is részt vesznek

Szalagot tűztek és rózsaszínnel világították meg az épületet a dolgozók a Bridgestone tatabányai gyárában a mellrák elleni küzdelem hónapjában. Dicséretes, hogy a „B-Pink – A te egészséged, a mi törődésünk!” elnevezésű kampányban a cég több mint 1000 férfi munkatársa is részt vesz.

Szűrés, plakátok és előadások a Bridgestone tatabányai gyárában

Ingyenes szűrést és szakértői előadásokat szervez az abroncsgyár a 150 női dolgozónak, ezen kívül közös fotózásra hívták a munkatársakat és felmatricázták a főépületét a nők védelme érdekében.

Bridgestone B-Pink épület
Rózsaszínbe borult a főépület

A kampányból a férfiak sem maradnak ki: a cég több mint 1000 férfi munkatársa is fel szeretné hívni családtagjaik, kolléganőik és a környéken élők figyelmét az egyik leggyakoribb daganatos megbetegedésre. A Bridgestone nagy hangsúlyt fektet az edukációra a betegség elleni küzdelem hónapjában. Többek között a betegséggel kapcsolatos tévhitekre hívja fel a figyelmet plakátok segítségével, illetve a hónap végén egy előadás keretében Halom Borbála, a Mellrákinfó Egyesület elnöke mesél majd a mellrákkal és a szűrővizsgálatokkal kapcsolatos legfontosabb tudnivalókról.

Bridgestone B-Pink fotok
A férfiak sem maradnak ki a kampányból

5 millió eladott abroncs

A gyár társadalmi felelősségvállalásból indított kezdeményezései idén sem maradtak elismerés nélkül. Az év elején „Felelős Munkáltató” címet, majd pedig a nyár folyamán „Családbarát Munkahely” díjat is kapott a vállalat. Ünneplésre is volt alkalom a 25 éves cégnél: szeptemberben adták el Magyarországon az ötmilliomodik abroncsot. A magyar gumiabroncs piacon 10 százalékos részesedéssel bíró cég ma már több mint kétezerféle terméket kínál.

Bridgestone B-Pink plakat
Előadásokkal és ingyenes szűréssel támogatják a dolgozókat

Az októberi mellrák elleni kampány évről évre egyre jobban megmozgatja a nemzetközi és a hazai cégeket. Változatos eszközökkel próbáljál fehívni a figyelmet az emlődaganatra, amely életkorra való tekintet nélkül veszélyezteti a nőket. Idén a Volvo például sztárokkal és egy exkluzív rózsaszín XC40-nel hívja fel a figyelmet a szűrés fontosságára. Az AVON egy különleges szelfikampánnyal, a Women’Secret pedig gyönyörű rózsaszín fehérneműkkel szállt be a mellrák elleni harcba.

  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •