unicef pop-up store
A jótékonysági gardróbvásár három napján a részvétel ingyenes, ám regisztrációhoz kötött

Október 11-e a Lánygyermekek Világnapja, ennek alkalmából ismét jön a nagyszabású jótékonysági gardróbvásár az UNICEF Magyarország szervezésében. Az október 9-én nyíló, háromnapos háromnapos UNICEF Pop-Up Store ezúttal is márkás ruhadarabokkal, rendkívül kedvező áron várja az érdeklődőket. A befolyt teljes összeget a rászoruló lánygyermekek életének jobbá tételére fordítják.

Férfi- és gyermekruhák is lesznek idén

A tavalyi nagy sikerű rendezvény házigazdájához, Mihalik Enikő szupermodellhez most Blaskó Nikolett, a kommunikációs szakma egyik legismertebb szereplője, és több mint 30 neves hazai tervező, divatmárka is csatlakozott. A tavalyi kínálaton túlmutatva idén férfi- és gyermekruhák, kiegészítők, sportruházat is várják majd az érdeklődőket. Az egyéni felajánlások mellett, ismert emberek és a hazai divatszakma képviselői is hozzájárulnak a kínálathoz, így többek között Sándor Szandra (Nanushka), Áron Eszter (AERON Studio), a Home of Fashion márkái, Reményi Éva, Szegedi Kata, Cakó Kinga, Ankafans, valamint Molnár Nini tervezők darabjai is megtalálhatóak lesznek a jótékonysági gardróbvásár folyamatosan bővülő kínálatában. „Tavaly két nap alatt mintegy 6,6 millió forintot sikerült összegyűjtenünk a leginkább rászoruló lánygyermekek számára. Kiemelten fontosnak tartom, hogy támogassuk az UNICEF munkáját abban, hogy ezek az érintett lányok minél jobb életkörülmények között nőhessenek fel” – mondta Mihalik Enikő, az UNICEF Magyarország Bajnoka, aki elkötelezett a nehéz sorsú gyermekek támogatása mellett.

Uncef divattal a gyermekekért
Az UNICEF Pop-Up Store teljes bevételével a rászoruló lányokat és nőket támogatja

A lánygyermekek lesznek a jótékonysági gardróbvásár kedvezményezettjei

2020-ban a lányoknak világszerte olyan nehézségekkel kell szembenézniük, mint a kényszerített házasság, az erőszak és az oktatási egyenlőtlenségek. A statisztikák szerint minden évben 12 millió fiatalt adnak férjhez 18 éves kora előtt. Világszerte 130 millió 6 és 17 év közötti lány egyáltalán nem jár iskolába, valamint a Földön élő 800 millió analfabéta kétharmada is nő. Az UNICEF évtizedek óta harcol a gyerekházasság intézményének felszámolása és az írástudatlanság ellen. Valamint támogatja a fiatal nőket abban, hogy kibontakoztathassák tehetségüket. „Minden társadalom elemi érdeke, hogy a nők ne gyerekkorban váljanak anyává, tanulhassanak, ezáltal hozzájárulhassanak a gazdaság fejlődéséhez és saját gyerekeiket egészségben nevelhessék fel. Leendő vásárlóink nemcsak egy-egy szép ruhadarabbal gazdagodnak, hanem a világot is egy kicsit jobb hellyé teszik” – mondta Mészáros Antónia, az UNICEF Magyarország ügyvezető igazgatója.

A nem mindennapi kollekciót felvonultató jótékonysági gardróbvásár három napján a részvétel ingyenes, ám regisztrációhoz kötött. Bővebb információ az UNICEF Pop-Up Store Facebook-eseménynél és az Instagramon érhető el. A szervezők minden óvintézkedést megtesznek a résztvevők biztonsága érdekében. Az előzetes regisztrációt követően, lázmérés után maszkban és kesztyűben lehet belépni a folyamatosan fertőtlenített bemutatóterembe.

  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •