nissan gt r t spec
(Fotó: Nissan)

A Nissan a napokban jelentett be egy különleges, limitált gyártásszámú, 2021-es GT-R ’T-spec’ kiadást, ami két ikonikus színben és frissített tulajdonságok sorával lesz elérhető. Mutatjuk! Ez is érdekelhet: Évek óta vártuk ezt a pillanatot: Itt az új, 400 lóerős Nissan Z

Az új színek: Millennium Jádezöld és Éjfél Lila

Az új, limitált mennyiségben elérhető GT-R T-spec az előző Track Edition változatnál szélesebb első légterelőket kapott, arany színű RAYS könnyűfém kerekekkel és karbonszálas hátsó spoilerrel lesz kapható az amerikai piacon. Színre fújt visszapillantó tükrök, fekete motorház szellőzőrések és a T-spec jelzések teszik teljessé a külső változtatásokat. A GT-R NISMO változatból származó fékhűtő légterelők és a karbon kerámia fékek is az autó részei.

nissan GT-R T-spec
Éjfél Lila

A motorház alatt a GT-R T-spec vásárlók a legendás, kézzel összeállított twin-turbo VR38DETT 3.8-literes V6 motort fogják találni. Teljesítménye 565 lóerő és 633 Nm nyomaték leadására képes. Az újragondolt erőforrás egy fejlett, váltófüllel működtetett, szekvenciális, 6 sebességes, duplakuplungos váltórendszerből és a GT-R egyedi, független, hátsó áthelyezett kardántengelyű ATTESA E-TS összkerekes hajtási rendszeréből áll.

nissan gt r
Millenium Jádezöld

Az új GT-R T-spec legfigyelemreméltóbb tulajdonságai a két új, exkluzív szín – Millennium Jádezöld és Éjfél Lila. A Millennium Jádezöld korábban az R34 GT-R V-Spec II Nür változaton is elérhető volt, ami az egyik legritkább GT-R. A modellből összesen csak 718 V-Spec II Nür darabot gyártottak (nevét a Nürburgring versenypálya ihlette), amiből csupán 156 viselte a jádezöld színt. Az új Éjfél Lila az Éjfél Lila III (Midnight Purple III) modern értelmezése, ami a 132 darabra limitált R34 V-Specről és a 100 darabos 2014-es limitált szériás Éjfél Opál R35 GT-R-ről már ismerős lehet a GT-R kedvelőknek. Ez is érdekelhet: 11+5 színvariációval vár a kívül-belül megújult Nissan Qashqai

A következő oldalon az új Nissan T-spec utasterét is megnézheted.

  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
1
2