új Yaris hibrid
Úgy tervezték meg, hogy megfeleljen a mindennapi városi élet egyre szigorúbb elvárásainak

Hamarosan országos roadshowra indul a már idehaza is rendelhető, a márkakereskedésekbe ősszel megérkező vadonatúj Toyota Yaris. Az igazi slágermodellnek számító, jelenlegi generáció Yaris Classic néven ugyan egyelőre továbbra is a kínálatban marad, a világ legértékesebb autómárkája a vadonatúj Yarissal azonban még magasabbra emeli a tétet. A márkakereskedésekbe ellátogató ügyfelek a kiállított modell mellett egy különleges „kiterjesztett valóság” (AR – Augmented Reality) applikáció révén az autó minden részletével megismerkedhetnek.

Toyota Yaris: jobb kilátás és helykínálat

A Toyota az új Yarishoz vadonatúj padlólemezt fejlesztett, amely minden korábbinál stílusosabb megjelenést, praktikumot, élvezetes vezethetőséget és fokozott biztonságot tesz lehetővé. 5 mm-rel csökkentették a Yaris karosszériájának hosszúságát, ugyanakkor 50 mm-rel megnyújtották a tengelytávot. Ez dinamikussá, könnyen irányíthatóvá teszi a városi forgalomban és a parkolások során, miközben a belső tér tágas és kényelmes marad – megtestesítve a modell „kicsi nagy” karakterét. 40 mm-rel csökkenthették az autó magasságát, mivel azonban a vezető és utasai alacsonyabban ülnek, a változás nem csorbította a fejteret. A szélvédő alsó kerete mélyebben húzódik, jobb kilátást biztosítva a vezető számára. Az autó szélességének 50 mm-es növelése az első és a hátsó üléssoron egyaránt jobb helykínálatot eredményezett, míg a szélesebb első és hátsó nyomtáv kihangsúlyozza az új Yaris mélyebben ülő, szélesebb kiállását.

tűzpiros új Yaris
Az új Yaris külső formaterve “sűrített és dinamikus” – mindig készen áll az indulásra és az élvezetekre

A tervezők hátrébb mozdították az A-oszlop tövét, és megnövelték a motorházfedél hosszát, ami dinamikusabbá teszi az autó megjelenését. Az új lámpatestek LED-es technológiát alkalmaznak, az irányjelzők használaton kívül nappali világításként szolgálnak.

A cikk a következő oldalon folytatódik. 

  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
1
2