Hankook téli gumiabroncs
Elsőként teszteltük az iON Winter gumiabroncsokat

Mi is kipróbáltuk

Hogy még a vásárlók előtt teszteljük a gumiabroncsokat, Tirolba utaztunk a gyártó európai eseményére. Itt lehetőségünk volt részt venni a Hankook és a Formula E közös sajtótájékoztatóján is, ráadásul igen különleges helyszínen.

Hankook téli gumiabroncs
Találkoztunk egy a Swarovski kristályokkal kirakott iON abronccsal is

A Swarovski Christal Worldben ugyanis először láthatta közönség a Formula E versenyautók harmadik generációját. De olyan különlegességekkel is találkozhattunk, mint a Swarovski kristályokkal kirakott iON abroncs.

Hogy a friss iON gumiabroncsok minden jellemzőjét kiélvezzük, kétféle tesztben is részünk volt. Az alacsony zajszint és a kellemes vezetési élményhez a Hankook különböző teljesítményű, prémium villanyautókat biztosított.

Hankook iON
A tesztre egy Audi e-tron RS-sel érkeztünk

Mi egy Audi e-tron RS-t és egy Tesla Model Y-t húztunk ki a gumiabroncs-gyártó nevével fémjelezett papírtasakból. A szervezők így biztosították, hogy az újságírók ne ugorjanak egymásnak az elektromos Porsche Taycan-ért, magukra hagyva az egymás mellett sorakozó Hyundai Ionic-okat és elektromos Mercedeseket. Témába vág: Közel 500 km hatótávot ígérnek az Audi új elektromos modelljei, az e-tron GT és az RS e-tron GT

Hankook iON
A szállodába egy Tesla Model Y vitt minket vissza

A sport Audival érkeztünk a tesztpályára, majd onnan a Teslával tértünk vissza a szállodába. De előtte szintén három elektromos Cupra segítségével próbálhattuk ki, milyen is vizes, csúszós felületre hajtani, ráadásul 50 km/h sebességgel.

Hankook téli gumiabroncs
Az iON Winter abroncsokkal felszerelt autó rövidebb féktávot produkált

Az új iON Winter gumiabroncsokkal felszerelt autó sokkal rövidebb féktávolságot produkált, mint egy másik gyártó szintén téli abroncsa, valamint egy kopott Hankook téligumi. Ennyit számít, mi kerül autónk kerekére. Ugyanis a gumiabroncs az egyetlen felület, ami érintkezik az úttal.

Fotók: Drive Me Baby, Hankook.

  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
1
2
3