911 turbo s
Vegyes méretű abroncsok, 3,8 literes boxermotor, teljes bőrkárpitozás - többek között ezeket tudja a csúcsmodell

A Porsche bemutatja a 911 Turbo S új generációját, amely minden eddiginél nagyobb teljesítménnyel, intenzívebb menetdinamikával és nagyobb kényelemmel rendelkezik. A 911-es sorozat új csúcsmodellje Coupé és Cabriolet változatban is bemutatkozik.

650 lóerő, nyolcfokozatú váltó, 330 km/h végsebesség

A Porsche 911 Turbo S szíve egy vadonatúj fejlesztésű 3,8 literes boxermotor két változó geometriájú turbófeltöltővel, összesen 650 lóerős (478 kW) teljesítménnyel, 70 lóerővel felülmúlva az előd értékét. A maximális nyomaték immár 800 Nm (ez 50 Nm-es növekményt jelent). A Turbo-specifikus nyolcfokozatú Porsche Doppelkupplung (PDK) duplakuplungos automata váltó a 0-100-as sprintet 2,7 másodpercesre rövidíti (az elődnél 0,2 másodperccel gyorsabb adat), miközben a végsebesség változatlanul 330 km/h.

uj 911 turbo s porsche
Tökéletesen alkalmas hétköznapi és versenypályás használatra is

Az új 911 Turbo S méretei jelentősen növekedtek a menetdinamikai képességekkel együtt: a karosszéria immár 45 milliméterrel szélesebb az első tengelynél (1.840 mm), és a teljes szélesség 1.900 mm a hátsó tengely felett, ami 20 mm-es növekményt jelent. A megnövelt nyomtáv, a továbbfejlesztett aerodinamika és az új, vegyes méretű abroncsok jelentősen hozzájárulnak a Porsche 911 Turbo S agilitásának fokozásához és a sportossághoz. A nyomtáv elöl 42, hátul pedig 10 mm-rel szélesebb. Az adaptív aerodinamikai rendszer részeként elöl már elektromosan vezérelt hűtőrácsot találunk, a megnövelt méretű hátsó légterelő pedig még több leszorító erőt termel.

uj 911 turbo s
Karakteres hangjával feltűnő jelenség

Történelmében először a Porsche 911 Turbo S a teljesítményét vegyes méretű abroncsok segítségével viszi át az aszfaltra: elöl 20 colos kerekeken 255/35-ös méretű abroncsok feszülnek, míg hátul 21 colos keréktárcsákon találunk 315/30-as méretű gumikat. Az új felszereltségi lehetőségek az összkerékhajtású 911 még sportosabb képességeit hangsúlyozzák ki. Ezek között megtalálható a Porsche Active Suspension Management (PASM) aktív futóműrendszer sportverziója 10 mm-es ültetéssel, valamint a sport kipufogórendszer állítható szelepekkel, amely karakteres hangot szavatol.

A cikk a következő oldalon folytatódik.

  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
1
2
3