A szokásos tisztítást most minden autókölcsönző hatványra emeli

„Egy 3 körös folyamat biztosítja, hogy autóinkat a lehető legtisztább és legbiztonságosabb állapotban adjuk át ügyfeleinknek. A szokásos külső-belső mosást egy nanotechnológiás, szintén kívül-belül alkalmazott tisztítás követi, ami az utastér esetében egy ózont tartalmazó tisztítószert jelent. Közvetlenül az átadáskor, az ügyfelünk előtt történik meg a kormány, a kulcs és a dosszié ismételt fertőtlenítőszeres áttörlése. Ezt kollégánk természetesen maszkban és gumikesztyűben végzi el” – nyilatkozta Dévai Gábor, a Sixt Magyarország ügyvezetője, egyben a szövetség FB elnöke.

„A higiénia nem lehet cégméret kérdése” – tette hozzá Sződi János, az AVALON ügyvezetője, a MAKSZ elnöke. „Ugyanolyan gondossággal járunk el a járművek tisztítása során, mint a nagyobb piaci társaink, hiszen többek között ez is feltétele a szövetségi tagságnak. Ügyfeleinket sokszor az is megnyugtatja, hogy látják: az autókölcsönzés a Bosch szakszervizünkkel egy telephelyen működik. Így az autókat helyben vizsgáljuk, javítjuk és tisztítjuk.”

A MAKSZ elnöke elmondta: „Azt tanácsolom mindenkinek, akinek most kell megoldani a közlekedését, hogy ha teheti, válassza az autókölcsönzés lehetőségét. Aki az autóbérlés mellett dönt, lehetőség szerint olyan kölcsönzőnél tegye, amelyik tagja a Magyar Autókölcsönzők Szövetségének. Ezeknél az autókölcsönzőknél a kocsikat garantáltan, minden esetben tisztán és fertőtlenítve, minden előírásnak megfelelően fogja megkapni. A higiéniai biztonságon nem érdemes spórolni! A most kialakult piaci helyzet ráadásul jóval kedvezőbb árú az autóbérlés.”

Forrás: Turizmus.com

  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
1
2