apa es fia konyhaban bohockodik_
Fotó: Freepik.com

Valódi, főleg közösségi médiás felületekről származó felvételeken mutatja be a Dove, miket csinálhatnak az apák gyerekeikkel az otthonlét idején. Az apás kampány nem borongós, hanem vidám hangulatot áraszt, és megmutatja, hogyan cukiskodnak az apák a karanténban.

Apák a karanténban: van, aki táncol, van, aki főz

A filmet az Ogilvy Canada készítette. Az ügynökség motivációja a házi felvételek felhasználását illetően természetesen a járványhelyzet támasztotta produkciós kihívásokból származik. Értsd: nem lehet kimenni az utcára forgatni. Viszont sok hasonló reklámtól eltérően az itt bemutatott fotók és videók nem borongós hangulatúak (ezt a vonalat egyébként maga a Dove is meglovagolta a Courage Is Beautiful szpotjával), az apás kampány képsorain ugyanis vidám édesapákat látunk, akik önfeledten hancúroznak gyerekeikkel.

A film az Edelman által készített videósorozattal párhuzamosan fut, amelyben bemutatják az apáknak, hogy kell hajat vágni, hogyan segítsék autisztikus gyereküket lépést tartani egy teljesen megváltozott napirenddel. Illetve megtanulhatják az apák a karanténban, hogy hogyan segítsenek legyőzni gyerekeiknek a félelmeiket és a szorongást, vagy csak hogyan eddzenek, vagy legyenek kreatívabbak az otthon töltött idő során.

A márka ezen kívül még együttműködik a LeBron James kosárlabdázó és Maverick Carter üzletember által alapított Uninterrupted kreatív ügynökséggel – ők kézmosásra tanító videókat fognak gyártani a szépségmárka számára. Az első például egy animált musical, amelyben DJ Khaled és lánya is szerepel.

Nemrég mi is betekintést nyújtottunk pár ismert férfi, édesapa karanténos mindennapjaiba. A BMW DTM-pilótája, Timo Glock szerint családapaként sokszor igazi kihívás egész nap szórakoztatni a gyerekeket. A BMW Motorrad versenyzője, Tom Sykes sem unatkozik, édesapaként minden idejét a lányaival tölti.

Forrás: Kreatív Online

  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •