Kezdőlap Autók Autóvilág A vadonatúj Hyundai i20 az érzéki sportosságot testesíti meg

A vadonatúj Hyundai i20 az érzéki sportosságot testesíti meg

Kecses kidolgozású belső tér, bőséges helykínálat, dinamikus formavilág – röviden így jellemezhetnénk az új Hyundai i20-at. Ám az is fontos jellemvonás, hogy most először 48 voltos mild hybrid technológiával is felvértezhető, ami még takarékosabbá teszi a modellt. A Hyundai új képet tett közzé a vadonatúj i20 utasteréről, ezt is megmutatjuk!

Kecses belső kialakítás

A vadonatúj Hyundai i20 kecses kidolgozású belső tere magasra emelt műszerfallal és beépített hangulatvilágítással teremt kiváló térérzetet. Az egyik leglátványosabb beltéri részlet a műszerfalon végig húzódó, vízszintes dekorelemek.

Íme, a belső tér!

A vezető körül két széles formátumú monitor – egy 10,25 colos digitális műszeregység és egy szintén 10,25 colos központi érintőképernyő – teremt digitális környezetet. A járműhöz felső kategóriás kapcsolódási és zenei megoldások érhetők el, a vezeték nélküli okostelefon töltőfelülettől kezdve a nyolc hangszórós (mélynyomóval) Bose Premium audiorendszerig.

Új i20: már mild-hibridben is elérhető

A vadonatúj i20 friss, dinamikus formavilágot és még arányosabb karosszériát kapott. Az autó elsőként alkalmazza a Hyundai új formanyelvét, az „érzéki sportosságot”. Az új modell az új SmartSense aktív biztonsági szolgáltatások hosszú sorát is kínálja, így az új i20 a kategória legteljesebb körű biztonsági csomagjával rendelkezik. Ebben megtalálható a navigációs alapú intelligens sebességszabályozó automata, amely autópályán tartja a megfelelő sebességet. Vagy az intelligens sebességkorlátozás szabályozás, amely önműködően módosítja a jármű sebességét.

A csomagtartó az előző generációs i20 modellnél 25 literrel tágasabb

Külön említést érdemel a csomagtartó, amely összesen 351 literes.

Ami a hajtáslánc-választékot illeti, a vadonatúj i20 most először 48 voltos mild hybrid technológiával is felvértezhető, ami még takarékosabbá teszi a modellt. A mild hybrid rendszer a 100 és 120 lóerős 1.0 T-GDi motorokhoz társítható. Szintén újdonság az intelligens manuális sebességváltó (iMT). A 48 voltos rendszerrel társítva kínált iMT oldja a kapcsolatot a motor és az erőátvitel között, amint a vezető felengedi a gázpedált, így a jármű vitorlázni kezd, és üzemanyagot takarít meg.

Nemcsak az i20 újult meg, hanem az i10 is, amely 2008-as bevezetése óta sikertörténetnek számít a Hyundai európai jelenlétében. A városi kisautót ebben a cikkben mutattuk be részletesebben.