vállalati fenntarthatóság környezetvédelem
A fenntarthatóság nem verseny kérdése, hanem közös ügy a szépségmárka szerint

Egymást követően immáron ötödik alkalommal kapott tripla „A” minősítést a L’Oréal Csoport a vállalati fenntarthatóság kiemelkedő szereplőjeként. A nemzetközi nonprofit szervezet, a CDP a klímaváltozás elleni küzdelem, a vízbiztonság és az erdők védelme kategóriákban egyrészt arra ösztönzi a cégeket, hogy tegyék közzé vállalati környezeti adataikat, másrészt értékeli teljesítményüket és erőfeszítésüket.

A L’Oréal szerint csak együtt érhetünk el változást

Ebben az évben 9600 vállalat tette közzé adatait a környezeti hatásokról, kockázatokról és a lehetőségekről a CDP felmérésein keresztül. „A tripla „A” minősítés a fenntarthatóság iránti hosszú távú elkötelezettségünk, valamint a dolgozóink óriási munkájának elismerése. Idén először került fel tíz vállalat az AAA listára, ezt érdemes megünnepelni. Mindannyian inspiráló munkát végeznek a fenntartható fejlődés érdekében és vezető szerepet vállalnak a világunkat érintő súlyos fenyegetésekkel szemben való fellépésben. A fenntarthatóság nem verseny kérdése: ez egy kollektív felelősség, amelyet nagyon komolyan kell vennünk. Együtt érhetünk el változást” – hangsúlyozta Jean-Paul Agon, a L’Oréal elnök-vezérigazgatója. A Csoport 2020 júniusában elindította új fenntartható fejlődési programját a L’Oréal a jövőért programot, amely a következő évtizedre ambiciózus célokat fogalmaz meg az éghajlat, a víz, a biológiai sokszínűség és a természeti erőforrások területén.

kornyezetvedelem-fold-fenntarthatosag
Fókuszban a klímaváltozás elleni küzdelem, a vízbiztonság és az erdők védelme; fotó: Freepik

A részletes és független módszertan, amelyet a CDP alkalmaz, A-tól D-ig osztályozza a vállalatok környezetvédelmi teljesítményét. Azon vállalatok, amelyek értékeit nem hozták nyilvánosságra vagy elégtelen információt szolgáltattak, „F” minősítést kaptak. Az A-listát itt tudod megnézni.

  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •