Hozza a terepjárók biztonságát

Összességében azt gondolom, nem egy városi autó az Alltrack, inkább hosszú utakra és autós túrákra termett darab. És ha már terepviszonyok, a városi közlekedésben annyira nem érzem a 190 lóerő dübörgését, kicsit lomha az autó, bár lehet, csak én vártam túlzott dinamizmust. Főleg indulás után tapasztaltam a lassúságot, olyan érzés, mintha komoly izomlázzal kezdenénk neki egy edzésnek. Az izomláz szerencsére gyorsan enyhül. Hogy megnyugtassam magam, megnézem a többi tesztelő véleményét, ami nagyjából hasonló, de persze én sem azt vártam, hogy 5 másodperc alatt gyorsuljon 100-ra. Egyébként négy teljesítményszint közül lehet választani, a Volkswagen Passat Alltrack 120, 150, 190 és 240 lóerővel is megvásárolható.

Széles a választék

A tesztautó 2.0 TDI dízelmotoros, de rendelhető az 1,5 literes TSI Evo alapmotorral, a 2.0 literes TSI, 1,6 literes TDI, a 2.0 TDI Evo (hengerlekapcsolással) motorral is. Autópályán nekem maximálisan megadta a jó vezetésélményt, ahogy a nehezebb terepeken is kiállja a próbát, így azoknak lehet ideális járgány, akik szívesen térnek le az aszfalt utakról. Mindez pedig a néhány centis emelésnek (egész pontosan 2,75 cm-ről beszélünk), no meg az összkerékhajtásnak köszönhető.  Szóval a gyönyörű zöld színén túl számos erénnyel bír a Volkswagen Passat Alltrack, amiért szuper új családtag lehet.

 A tesztautó adatai:

Típus: Passat Alltrack 2.0 TDI DSG 4Motion

Üzembe helyezés: 2019/10

Teljesítmény: 140kW/190LE

Hengertérfogat: 1968 ccm

Maximális sebesség: 223 km/óra

A tesztautó ára: 17,7 millió

  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
1
2
3