Közel 20 évre leköszön az ikonikus bukókeret

A 1995-ben bemutatott negyedik generációs Porsche Targa modell már teljesen elektromos, edzett üvegből készült panorámatetővel rendelkezett, így az ikonikus bukókeret feleslegessé vált.

Végül közel 20 év múlva a 2014-es Porsche Targa hozta vissza a bukókeretet, akkor már természetesen minden elemében automatizálva.

targa roof system GIF by Porsche
A teljesen automatizált targatető működés közben (Forrás: Giphy/Porsche)

A kupék és kabriók előnyei egy autóban

Az 1965-ös 911 Targa 2.0 úttörő modell volt, amely egy teljesen új sportautót teremtett. Az eredetileg biztonságos, bukókerettel rendelkező kabrióként reklámozott Targa a maga különc tetőkialakításával gyorsan stílusikonná vált. Egészen napjainkig ragaszkodott ehhez az elképzeléshez a Porsche és tökéletesen egyesítette két világ legjobbját a 911 Targa modellekben: a kabriók nyitott tetős autózásának élményét és a kupék teljes körű kényelmét és biztonságát.

porsche-911-targa-4s-4
A 911 Porsche Targa 4 alapára bruttó 49.785.000 forint, a 4S változaté pedig 55.600.000 forint

Ha érdekel, hogy ma hol tart a 911-es Porsche Targa, ebben a cikkünkben kiveséztük a hamarosan megjelenő 2020-as változatot. A nyár közepén-végén megjelenő luxusportautó, a 911 Targa 4 alapára bruttó 49.785.000 forint, a 911 Targa 4S változaté pedig 55.600.000 forint.

Forrás: Porsche

  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
1
2
3