Leginkább este és hétvégén szeretünk rendelni

Jellemző egyébként, hogy a rendelések száma a hét második felében nő meg igazán. A napszakot tekintve általában az esti órák a legerősebbek, a kijárási korlátozások hónapjaiban pedig ez hatványozódott. Míg november előtt a megrendeléseknek körülbelül egyötöde érkezett este 8 és 11 között, addig november közepétől az összes megrendelés több mint egyharmada koncentrálódott erre az időintervallumra.

netpincér online bevásárlás
Az év utolsó napján két és félszeresére nőtt a rendelések száma

Decemberben robbant be Magyarországra a NetPincér market, a NetPincér saját csak online elérhető üzlethálózata. Itt akkor is elintézhetjük a bevásárlást, amikor a legtöbb üzlet zárva tart, például késő este, karácsonykor, húsvétkor, március 15-én, vagy akár szilveszterkor is.

A mindennapi rendelések terén a szénsavas üdítők viszik a prímet, mellyel csak a sörrendelések száma vetekedhet. Harmadik helyen áll a banán, negyedik az ásványvíz, ötödik a császárzsemle, a hatodik legnépszerűbb termék a tej. Napszakok alapján a reggel az örök klasszikus, a kakaós csiga a kedvenc, de jól fogy a sajtos stangli és a császárzsemle is. Ebédidőben meglepő módon a kóla- és banánrendelések ugranak meg, az esti lazításhoz pedig úgy tűnik, jól jön a sör.

Egyre nagyobb a gyorskereskedelem lefedettsége

A NetPincér market decemberben három budapesti központtal indult, azóta pedig folyamatosan növeli az elérhető termékek körét, illetve bővíti a kiszállítási területet. Most pedig új mérföldkőhöz érkezett az üzlethálózat: májusban elindult a negyedik, kőbányai központ. A következő hetekben várhatóan startol az óbudai és pesterzsébeti market is, a debreceni pedig a nyár folyamán indulhat.

  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
1
2