Fehér, ezüstszürke, fekete, tengerészkék
Amikor a kedvenc autószínéről kérdezték, azt mondta, az mindig attól függ, hogy hol használja: „Franciaország déli részén a fehér autók nagyon elegánsak, itt Párizsban rettenetesek. Kaliforniában a színes autók szépek. Itt a városban az ezüstszürke fémes színek a legjobbak, gyakorlatilag alig látod az autókat. Ez szerintem praktikus. Szeretem a tengerészkéket, bár ez eléggé közönséges és minden porszem meglátszik rajta. A fekete is jöhet – különösen a napsütésben mutat jól. Jean Patou (divattervező) egy időben Franciaország déli részén egy fehér autót használt, fekete sofőrrel, itt pedig egy fekete autót fehér sofőrrel. Akkor ez maga volt a stílus – ma már rasszizmus lenne.”
Minimalista, exkluzív dekoráció Lagerfeld autójában
Élete során két egyedi kialakítású BMW–vel is megörvendeztette a közönséget és persze saját magát. A márka Individual részlegével együttműködve 1992-ben egy BMW 7-est, 2000-ben pedig az L7-es limuzin egy hosszabbnál is hosszabb változatát vette kezelésbe a divatmogul. Minimalista, de exkluzív dekoráció, egyedi fényezés, bőrülések és high-tech megoldások (pl. fax, videó-lejátszó), azaz igazi Lagerfeld stílusjegyek köszöntek vissza a BMW klasszikusain. A BMW 7-es modelljét saját maga is használta, szigorúan csak sofőrrel és mindig az első ülésen utazott.
A két egyedi kiadású luxusautó ma a müncheni BMW Welt múzeumban látható. Szerette, ha egy autónak volt belmagassága. Pont ezért kedvelte például a buszokat. Bár sajátja nem volt és nem igazán közlekedett rajtuk, ha mégis kisbusszal utazott, azt nagyon élvezte. A kocsik belső terét kis szobáknak tartotta, ahol az üléseknek kényelmesnek, a kiegészítőknek szépnek kellett lenniük, a légkondinak tökéletesen kellett működnie, a sztereónak pedig tisztán szólnia. A beépített telefont is elengedhetetlennek tartotta. Ezt is ajánljuk: A Los Angeles-i Autószalonon mutatták be Barbie csillogó verdáját
Reklámarc is lett Lagerfeld
2010-ben sokak megdöbbenésére a Volkswagen reklám kampányában tűnt fel. A márka egyes modelljeihez elérhető STYLE speciális kiegészítő csomagot népszerűsítette Lagerfeld. A reklámfilmben természetesen tökéletesre szabott öltönyt, fehér, galléros inget, bőrkesztyűt és napszemüveget viselt.
Az autókról, akárcsak a divatról úgy tartotta: „amit ma nem találsz szépnek, azt lehet, hogy a múltban szépnek találtad, és fordítva. Lehet ma valami rettenetes, de holnap újra szép lesz.”
Ezeket a cikkeket is ajánljuk:
- 6+1 tipp, amivel fenntarthatóbbá varázsolhatod a ruhásszekrényedet
- Magyar designer tervezett exkluzív laptoptáskát – Így kaphatod meg ajándékba
- Több ezer selfie-ből állt össze a Lexus különleges fóliája (drivemebaby.hu)