A vadonatúj Lexus NX reklámfilmjében felcsendül Donna Summer ikonikus, 1977-es diszkóslágere, az I Feel Love, amelyet a kisfilm kedvéért a legmodernebb háromdimenziós hangtechnológiával alkottak újra. Ez is érdekelhet: Gombnyomásra változtathatod a BMW iX Flow színét – Videó
ASMR-élményt varázsoltak a Lexus NX-ből
A már amúgy is nosztalgikus és érzelmekkel teli I Feel Love című Donna Summer dalt a Grammy-díjra jelölt Neil Johnson mixelte újra, míg a hozzá készült filmet Rob Chiu rendező álmodta meg, aki műveinek látványvilágáról és hanghatásairól híres. A történet felépítését gondosan alkották meg, hogy a magával ragadó élmény érdekében felébresszék az érzékszerveket, ezzel úgynevezett ASMR választ (egy bizonyos bizsergő érzést a fejen és a gerincen keresztül) kiváltva a képernyő előtt ülőkből. Mindezt természetesen azzal a szándékkal, hogy megszólítsák a közönség érzelmeit.
Az elmúlt években igazi életmódmárkává avanzsáló Lexus egy olyan kampány keretei között mutatja be az új NX modellt, aminek célja, egy generáció érzelmeire hasson. A Lexus közleménye szerint azért esett a választás az I Feel Love című dalra, mert ez egy igazi átütő sláger volt a maga idejében, amely a legmodernebb technológiákat használta fel arra, hogy megszólítsa a hallgatók érzelmeit. Az elektronikus szólamok újradefiniáltak egy teljes műfajt, a Lexus pedig még tovább ment, és innovatív hangtechnikával gondolta tovább a világ egyik legjobb szerelmes dalát. Tipp: Melindának nem tetszett a Lexus NX jókislányos fehér színe, ezért átfóliáztatta
Az alábbi cikkeket se hagyd ki:
- Felrobbantotta saját Tesláját egy finn férfi, sokallta a szervizköltséget
- Pásztor Erzsi jól kiosztja a budapesti autósokat – Videó
- Porsche Vision Gran Turismo: Videójátékhoz készített autót a német gyártó
- Félmillió balesetveszélyes Teslát kellett visszahívni
- Megszoksz vagy megszöksz! – Piros kapszulába zárták a Mercedes G-osztályt
- A Mercedes egy különleges koncepcióval tiszteleg Virgil Abloh zsenialitása előtt
Forrás: Lexus