Hosszas várakozás és izgalmas ízelítők után, március 22-én egy különleges digitális világpremieren végre lehullott a lepel az olasz luxusautó-márka legújabb modelljéről, a Maserati Grecale-ról. Ajánló: Erősebb, de sokkal kevesebbet fogyaszt az új Nissan Juke
Egy éven belül már jön az elektromos Maserati Grecale
A Maserati Grecale tökéletes egyensúlyt teremt a sokoldalúság, az elegancia, a hatékonyság és az innováció között, ezáltal garantálva a kiemelkedő teljesítményt, a kényelmet és a biztonságot. Mindezen jellemzők pedig a Grecale lenyűgöző terepjáró képességeivel és kompromisszumok nélküli vezetési élményével párosulnak. A Grecale hagyományos belső égésű motorral, hibrid meghajtással, valamint – egy éven belül – már elektromos hajtással is az érdeklődők rendelkezésére fog állni. A Maserati történelmében így ez a modell lesz az első teljesen elektromos SUV. Ezt látnod kell: David Beckham egy gyönyörű piros Maseratival driftel. Nézd meg a videót!
A Grecale piacra lépésekor három felszereltségi szinttel lesz rendelhető. A GT modellverziót egy 300 lóerős, négyhengeres lágy hibrid motor hajtja. A Modena esetében a modell egy 330 lóerős, négyhengeres lágy hibrid motorral van felszerelve. Míg az erőteljes Trofeo modellváltozat pedig egy nagy teljesítményű, 3 literes, 530 lóerős V6-os benzinmotorral lesz elérhető. A palettát – még egy éven belül – a Grecale Folgore, a 400V-os technológiával ellátott, 100%-ban elektromos változat teszi majd teljessé
A Grecale emellett kiemelkedik elsőrangú gyorsulási képességeivel is (a Trofeo esetében 3,8 másodperc alatt gyorsul fel 0-ról 100 km/órára), végsebességével (285 km/óra, szintén a Trofeo esetében), valamint egyedülálló hangminőségével és olyan finom, magas minőségű anyaghasználatával, mint a fa, a szénszál, vagy a bőr. Tipp: Ádám Boglárka, a GreenGo vezérigazgatója szerint le kellene mondanunk a birtoklási vágyainkról
A következő oldalon az új Maserati utasterét is megnézheted.
Galéria – Maserati Grecale Trofeo
Az utastéren belül a kiemelkedő műszaki jellemzők közé tartozik a hagyományos Maserati óralap, mely először a Grecale-ban jelenik meg digitális kivitelezésben, és ami a hangvezérlés jóvoltából igazi autós asszisztenssé válik. Az autó technikája három csúcstechnológiás kijelzőről vezérelhető: a nagy, 12,3 colos központi képernyőről, ami az eddigi legnagyobb Maserati-ban megjelenő display; egy második, 8,8 colos kijelzőről, amivel az extra kezelőopciók irányíthatók; illetve egy harmadik kijelzőről, ami a hátsó üléseken utazók számára érhető el.
- Mínusz 20 fokon bizonyított a hidrogénhajtású BMW iX5
- Tesla Model X vs. Lamborghini Huracán, nem is kérdés, hogy melyik nyer, igaz?
- Legyél olyan, mint Brown doki, és építs időgépet egy DeLoreanből
- Keszthelyi Vivien már családtagnak számít a Schumacher-családban
- Sally Carrera 2022 – Életre kel a Verdák legdögösebb autója
- Tom Hanks elárvereztette azt az autóját, amibe Budapesten szeretett bele
Forrás: Maserati