Az Audi Hungaria Zrt. immár hatodik alkalommal végzett a legvonzóbb hazai munkáltatók TOP3-jában. A felmérést a Randstad magyarországi Employer Branding készítette.
Többek közt a javadalmazással kerültek a legvonzóbb hazai munkáltatók közé
„Nagyon örülünk az elismerésnek. Büszkék vagyunk arra, hogy évek óta Magyarország egyik legvonzóbb munkáltatója vagyunk. Számomra személyügyi igazgatóként különösen fontos ebben a kihívásokkal teli időszakban hangsúlyozni, hogy vállalatunk legnagyobb értékét a munkatársaink jelentik. Az ő elkötelezett és kiváló munkájuknak köszönhetően tud az Audi Hungaria immár 27 esztendeje töretlen sikerrel működni Magyarországon – mondta dr. Knáb Erzsébet, az Audi Hungaria személyügyért és szervezetért felelős igazgatósági tagja. – Az Audi Hungaria célja, hogy a jövőben is megőrizze ezt a pozíciót. Ennek sikertényezői a vonzó javadalmazás, az innovatív munkakörnyezet, a sokrétű képzési kínálatunk, a fejlődési lehetőség, amely által vonzó jövőbeli perspektívát biztosítunk munkatársaink számára.”
Fókuszban az oktatás az Audi Hungariánál
A Randstad Employer Branding kutatás a világ legnagyobb független felmérése a munkáltatói márkákról. A világgazdaság több mint 75 százalékát lefedve 32 ország munkaerőpiacán tevékenykedő vállalatokat vizsgál – ezekből kerülnek ki a legvonzóbb hazai munkáltatók is. A kutatásban az Audi Hungaria évek óta részt vesz. A négykarikás vállalat jelenleg 12 800 munkatársat foglalkoztat Győrben. Jól bevált oktatási rendszerrel gondoskodik az új generációk képzéséről és ezzel a vállalat szakemberigényének kielégítéséről. Így a duális képzés és az egyetemi együttműködés fontos részei az Audi Hungaria személyügyi stratégiájának. Évente többszáz gyakornokot fogad a vállalat a felsőoktatásból és átlagosan 250 tanulót oktatnak a duális szakképzésben, 14 szakmában.
Tavaly a vállalat megkapta a „PwC 2019 Top 10 Legvonzóbb Munkahelye Díj összesített 1. helyezése” címet is, ami azt jelenti, hogy a fiatalok szerint is a legvonzóbb hazai munkáltatók közt van a vállalat.