A bezártság és a bizonytalanság időszaka fenekestül felforgatta szépségápolási szokásainkat. Az elengedett hajfestés, az otthon kotyvasztott pakolások, sminkrutinunk minimalizálása és bőrápolási rutinunk egyszerűsítése mind a pandémiás időszakban született szépségtrendek. De vajon ezek az új szokások megmaradnak a járványhelyzet után is? Nézzük, milyen szépségápolási trendek és új bőrápolási termékek várhatók 2022-ben. Ezt se hagyd ki: Kapaszkodj meg! Divatbemutatóval egybekötött botox partit szerveznek
Szépségszalon a fürdőszobában
Az elmúlt években fürdőszobánk igazi szépségszalonná alakult. A pandémia kezdete óta ugrásszerűen megnőtt az arctisztítók, a fürdő- és masszázstermékek eladása, hiszen a szépségszalonok, kozmetikák és wellness központok bezárása házi kezelésekre kényszerítettek bennünket. A szakemberek szerint a szalonok újranyitásával rövid távú kiugrás lesz megfigyelhető, ugyanakkor az elmúlt két év alatt berögzült új szokásoknak köszönhetően, az otthoni luxuskezelések a jövőben is szépségrutinunk része maradhat. TIPP: Most ideális elkezdeni: vedd kezelésbe a pigmentfoltokat!
Itt a „skinimalizmus”-kora!
Az elmúlt évtizedekben elterjedni látszottak a több, egyfunkciós terméket használó bonyolult szépségrutinok, amelyek térhódítását a pandémia felerősítette. A világ újranyitásával azonban ezek a trendek hanyatlani látszanak. A szakemberek kutatásából kiderül, hogy manapság a nők csupán 10%-a használ naponta ötnél több bőrápoló terméket, 64%-uk pedig legfeljebb hármat. Az összetett, időigényes – nem mellesleg, jóval költségesebb – több terméket rétegező rutinok helyett visszatérnek a többfunkciós termékek használatához, elterjedni látszik a „skinimalizmus” trendje. Ez is érdekelhet: Ha neked is problémás a bőröd a ciklusod alatt, akkor ezt feltétlenül olvasd el!
A tudományba vetett bizalom erősödése
Mivel a világ egészségének jövőjét folyamatosan fenyegeti a Covid-járvány, a hatékony vakcinák kifejlesztésének nyomán a tudósok igazi hősökké váltak. A tudósok és kutatók iránti bizalom hatalmasat nőtt az elmúlt időszakban, a lakosság 64%-a megbízik tanácsaikban. Ennek nyomán a szépségszakértők joggal feltételezik, hogy fellendülés várható azon bőrápolási termékek piacán, amelyek tudományos bizonyítékokon alapuló hatékonyságot mutatnak és kifejlesztésük középpontjában a tudomány áll. Ezek közé sorolhatjuk az AVON egyik legújabb innovációját is, az Avon Anew regeneráló szérumot, amely a vállalat tudósai által feltalált Protinol™ technológiával segít két kollagéntípus termelődését serkenteni bőrünkben. Tipp: Töltsd újra! Szuper kezdeményezést indít itthon a The Body Shop
Ha érdekelnek a legújabb szépségtrendek, kattints a következő oldalra.
Az öregedés újragondolása
A világjárvány felerősítette az élet törékenységének tudatosságát, melynek következtében az öregedéshez való hozzáállás jelentősen megváltozott. Sok éven keresztül a fiatalság volt a szépség legfőbb forrása, de manapság az autentikus öregedés a legújabb szépségideál. Azok a termékek, amelyek azt állítják, hogy megőrzik, utánozzák vagy visszahozzák a fiatalságot, már nem ugyanúgy szólítják meg a vásárlókat. Ez a trendváltozás a bőrápolás és a szépségápolás szempontjából nem az öregedés elleni küzdelem megszűnéséről szól, hanem a hiteles öregedés felértékelődéséről és elfogadásáról. Megértjük a bőrünket és meg akarjuk adni neki, amire szüksége van ahhoz, hogy egészséges, erős és ragyogó legyen, bármilyen életszakaszban is vagyunk. Saját magunkból szeretnénk kihozni a maximumot, nem pedig mások ideáljainak megfelelni. Témába vág: Bőrápolási kisokos: Mutatjuk, mire figyelj a különböző életszakaszokban
Digitális fejlődés és a szépségápolás
Megnövekedett a szépségápolási termékek online beszerzése, így a legtöbb szépségipari vállalat üzemeltet webshopot, amelyek tekintetében törekednek hasonló vásárlói élményt nyújtani, mint a személyes értékesítés során. Mivel a nők 44%-a állítja, hogy sminktermék vásárlásakor nehezen találja meg a számára legmegfelelőbb árnyalatot, – amely problémát az üzletek bezárása tovább fokozott – az iparág digitális környezetben újraalkotta a színek próbálgatásának élményét. Egyre elterjedtebbek a megfelelő smink és kozmetikum árnyalatok kiválasztását segítő online programok, és úgy tűnik, hogy a fogyasztók ugyanolyan lelkesen kísérleteznek és játszanak online, mint személyesen. TIPP: Hiánypótló és környezetbarát sminkkollekciót dobott piacra a Valentino
Visszatérnek az élénk színek
A járvány előtti- és alatti időszakban a sminkelési trendek polarizálódása nyilvánvaló volt. Mivel világszerte jellemző volt a kötelező maszkviselés, 2020-ban a rúzsok eladása jelentősen visszaesett. Bár a világjárvány alatt hódított a természetesebb megjelenés, az AVON felméréséből az is kiderült, hogy a nők vágynak arra, hogy újra kiöltözhessenek, újra szép és feltűnő sminkeket használhassanak. Így a pandémia lecsengése után várhatóan előkerülnek az élénk árnyalatok, hódítani fognak a színes szemhéjak és vibráló rúzsok.
Ezeket a cikkeket se hagyd ki:
- A L’Oréal elhozza a mesterséges intelligenciával működő hajfestést
- Ha neked is problémás a bőröd a ciklusod alatt, akkor ezt feltétlenül olvasd el!
- Ezért van olyan kevés ránc Oroszlán Szonja arcbőrén
- Szépítő filterek helyett legyen inkább hatékony arcápolási rutinod! Ehhez adunk tippeket
- Bőrápolási kisokos: Mutatjuk, mire figyelj a különböző életszakaszokban